با سلام خدمت آقای دکتر صحبت های شما در مورد برخورد کارمندان با ارباب رجوع در ادارات روی من خیلی تأثیر گذاشت و بحمدالله از فردای آن شب نحوه برخوردم با ارباب رجوع خیلی بهتر شده است. این نفوذ کلام شما را می رساند. ان شاء الله که همه محیط های اداری و هر جایی که مشتری و ارباب رجوع وجود دارد محیطی باشد که احترام متقابل سرلوحه رفتار باشد. با تشکر و التماس دعا در مورد اینکه این روحیه را بتوانم حفظ کنم
پاسخ:
سلام
موجب خوشحالی است
موفق باشید.
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیانثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.