پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۹ ب.ظ

۰

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عصر دیروز مناظره‌ای با نام واکاوی سیاست داخلی دولت تدبیر و امید با حضور محمد حسن قدیری ابیانیه سفیر سابق ایران در استرالیا و الیاس حضرتی مدیر مسئول روزنامه اعتماد در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد که با حاشیه هایی همراه بود.

 

استقبال خوبی از سوی دانشجویان برای شرکت در این مراسم صورت گرفت ،سالن محل برگزاری مناظره مملو از جمعیت دانشجویان بود، دانشجویانی که دقایقی پیش از شروع از این مراسم به سالن شهید مطهری آمده بودند. 

 

چند وقتی است انجمن اسلامی دانشجویان پیشرو پس از بسته شدن انجمن اسلامی دانشگاه تربیت مدرس روی کار آمده و فعالیتش را از مناظرات این چنینی کلید زده است. 

 

 این مناظره اصلا با عنوانش که «واکاوی سیاست داخلی دولت تدبیر و امید بود» هم خوانی نداشت.

 در ابتدای این مناظره حضرتی به یک باره صحبت‌هایش را پیرامون حضور موثر مردم در پیروزی انقلاب و اعتماد امام به مردم شروع کرد و البته به آزادگی امام حسین در کربلا هم اشاره‌ای شد.  مناظره بیش از آنکه بین قدیری ابیانه و حضرتی شکل بگیرد بین قدیری و فرد فرد دانشجویان آغاز شد. 

 

 ** دست دادن با اوباما به بغل کردن مادر چاوز شرف دارد! 

سفیر سابق ایران در استرالیا گفت: توجیهات ظریف را پیرامون دیپلماسی اتفاقی می‌پذیرم ولی برای من که سال‌ها سفیر بودم هضم شده که در خارج از ایران رسم است که سفرا و نمایندگان با زن‌های طرف مقابل و طرف مقابل با زن‌های ما می‌توانند روبوسی کنند ولی برایم جالب است چرا برخی در داخل از حمایت بیگانگان خرسند می‌شوند.

 ملاحظات: مطلب فوق تحریف شده است. من گفتم یکی از اصلاح طلبان در مناظره با اینجانب می گفت دست دادن سفرا با خانم ها ضامن منافع ملی است. من نقد کردم و گفتم قبول ندارم. اگر قرار باشد خود را با سنتهای آنها تنظیم کنیم باید با خانم ها دیده بوسی کرد و بلکه همسر سفیر نیز باید با مردان دیده بوسی نماید.

ببینید چقدر فرق بین آنچه من گفته ام . آ«چه خبرنگار نوشته است!!!!!

از  میان جمعیت دانشجویی گفت: دست دادن با اوباما به بغل کردن مادر چاوز شرف دارد! قدیری ابیانیه در ابتدا با سکوت و بعد گفت: من از اقدامات احمدی‌نژاد حمایت نمی‌کنم. 

 

 

** و اما توصیه‌های کرسنتی طرفین

 در حالی که یکی از دانشجویان پیرامون شفاف سازی دولت در مسائل مختلف به قدیری ابیانه متذکر می‌شد شاهد سوق دادن موضوع مناظره از سیاست‌های داخلی دولت به سمت پرونده کرسنت بودیم.  در این میان قدیری ابیانه در پاسخ به این دانشجو گفت: اگر در دولت کنونی شفافیت وجود دارد چرا هم اکنون پیرامون پرونده کرسنت ابهامات پابرجاست؟ دانشجوی حاضر در جمع جواب داد که اگر کرسنت ابهام زدایی شود دولت دهم هم در این پرونده خالی از تقصیر نیست. 

 

**بیژن زنگنه پاک پاک است

 

شرایط طوری پیش رفت که حضرتی مکررا بار‌ها قدیری ابیانه را دعوت به مطالعه پرونده کرسنت می‌کرد از سویی اما در انتهای جلسه به ادعای خود وی، مشخص شد که پرونده کرسنت را به طور کامل نخوانده است و در عین حال مرتبا از اقدامات زنگنه بازیگر اصلی کرسنت دفاع کرد و همواره از وی به عنوان پاک‌ترین و قوی‌ترین نیروی کابینه دولت یازدهم نام برد!

 

**ادعای عجیب مجری در خصوص واقعه کربلا

 

قدیری ابیانه از حضور فتنه گران در روز عاشورا صحبت کرد و آن‌ها را مسبب به بار آوردن هزینه‌های گزاف برای نظام دانست. مجری در صورتی برنامه را به پایان سوق می‌داد با لحنی مظلومانه عنوان کرد از هر اتفاقی خوبی‌ها به یاد تاریخی خواهد ماند در واقعه کربلا تنها امام حسین و آزادگی ایشان به یاد ماند و امروز کسی یزید و جنایاتش را به خاطر ندارد. 

 

به نظر می‌رسید قصد مجری از بیان این سخنان هدف قرار دادن صحبت‌های قدیری ابیانه پیرامون هزینه فتنه گران برای نظام بود. 

 

 

**اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید

 با این سخنان سکوتی در جمع حاکم شد و دانشجویی مجری را خطاب قرار داد که مگر تاکنون زیارت عاشورا را نخوانده‌اید؟ در زیارت عاشورا اولویت با لعن بر دشمنان امام و سلام در مرحله بعد قرار دارد.  من ناخودآگاه به یاد این جمله از سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین افتادم که اگر دین ندارید آزاده باشید.

۹۴/۰۷/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">