پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۱، ۰۲:۲۶ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه: تحریم در مقابل تحریم

دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۱، ۰۲:۲۶ ق.ظ

مولفه‌های ایران برای مقابله با تهدیدات: غرب نمی‌تواند تعیین تکلیف کند

محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی و استراتژیک در مصاحبه با روزنامه سیاست روز با بیان اینکه امروزه وضعیت ایران در بهترین وضعیت خودش می‌باشد گفت: غرب و دست نشاندگان در بدترین شرایط نسبت به گذشته به سر می‌برند و این در حالی است که وضعیت ایران رو به بهبود و وضعیت غرب رو به وخامت بیشتر است.

وی تصریح کرد : عراق دیگر در تسلط صدام و آمریکا و هم‌پیمانانش ‌نیست، مصر در حال گذر از تسلط حاکمیت آمریکا و هم‌پیمانی با اسرائیل به مقابله با این دو قطب روی آورده و حکومت‌های دست‌نشانده و همجوار روز به روز متزلزل‌تر می‌شود و غرب در بحران اقتصادی بیشتر غوطه‌ور‌ می‌شود.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: در چنین شراطی اعمال تحریم علیه ایران در ضعیف‌ترین و کم‌تاثیرترین حالت خودش قرار دارد، لذا دیگر آمریکا در موضعی نیست که برای دیگران تعیین تکلیف کند و بنابراین در بحث تحریم نفت برای حفظ حیثیت خود تعدادی از کشورها را از اعمال تحریم‌ معاف کرده است.

 وی با اشاره به اینکه بر فرض که این تحریم موثر واقع شود و نفت کمتری از ایران خریداری شود همچنین ما نتوانیم درآمد کافی از فروش نفت به دست آوریم گفت: این می‌شود تازه یک فرصتی برای ایران تا با عزم ملی و عمومی به سمت اقتصاد غیر متکی به صادرات به نفت پیش رود و این همان آرزوی همه دل‌‌سوزان کشور می باشد .

وی با اشاره به اینکه در شرایط تحریم مردم آمادگی تحمل سختی‌های بیشتری را دارند و به دنبال هر سختی آسانی است خاطر نشان کرد: راه کار مقابله با توطئه‌های غرب و هم‌چنین خنثی کردن توطئه‌ها، تقویت تولید ملی و تحریم متقابل است. تحریم از سوی مردم در خرید کالاهای خارجی در مقابل تحریم، یکی از موثرترین تحریم‌ها و کارساز‌ترین آنها در خنثی کردن توطئه‌های دشمن است.

متن کامل گزارش روزنامه سیاست روز در این باره را می توانید در اینجا ملاحظه فرمایید.

۹۱/۰۴/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">