پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۳۹ ق.ظ

۰

خبرگزاری فارس: تضعیف جایگاه ولایت‌فقیه از برنامه‌های دشمن برای نفوذ استقدیری ابیانه کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌و‌گو با فارس:درباره نفوذ دشمن گفت: مهم‌ترین هدف دشمنان تضعیف جایگاه ولایت‌فقیه از طریق فتح مجلس خبرگان به دست اصلاح‌طلبان،‌ شورایی کردن جایگاه رهبری و ایجاد فساد در جامعه، تضعیف پایگاه خانواده و تضعیف دشمن‌شناسی ملت ایران است.
محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، بابیان اینکه سیاست نفوذ ابعاد مختلفی دارد و همواره جز سیاست‌های استعمار بوده است، اظهار داشت: یکی از پایه‌های استعمار کشورهای استعمارگر نفوذ است که آن‌ها گاهی مأمورینی را به استخدام گرفته و در مراکز حکومتی نفوذ می‌دهند تا از این طریق به استعمار خدمت کنند، گاهی این نفوذ تا حد برقراری حکومت‌ها نیز پیش می‌رود که مصداق آن حکومت پهلوی و آل سعود است.

قدیری ابیانه ادامه داد: آن‌ها از رضاخان که مسئول نظافت اسطبل سفارت هلند بود یک پادشاه و یک سلسله پادشاهی ایجاد کردند، نفوذ در افکار عمومی و هدایت آن و فریب جامعه نیز بخش دیگری از نفوذی است که از طریق جنگ روانی و رسانه‌ای انجام می‌شود.

این کارشناس مسائل بین‌الملل تصریح کرد: این مسئله گاهی تا بروز انقلاب‌های مخملی نیز پیش‌ می‌رود و باعث سرنگونی یک حکومت و جایگزینی حکومت دیگری می‌شود، پروژه‌ای که بنا بود در ایران با فتنه 88 و قبل از آن در فتنه 78 انجام دهند که موفق نشدند.

وی اظهار داشت: بخشی از نفوذ، نفوذ در اذهان مسئولان کشور است که سعی دارند مسئولان را با مرعوب کردن به گمراهی بکشانند، یکی از مقامات ارشد CIA سال‌ها پیش‌گفته بود که آمریکا در ایران به دنبال جذب سلطنت‌طلبان نیست بلکه هدف آن جذب‌ خمینیست هاست، یعنی کسانی که در انقلاب دست داشته و در جمهوری اسلامی مسئولیت داشته‌اند و دشمن در این مسیر سرمایه‌گذاری زیادی کردند و در مواردی موفق هم شدند.

قدیری ابیانه طمع‌ورزی، شهوت قدرت،‌ ثروت و رقابت‌ها و کینه‌ورزی‌ها را محمل‌های نفوذ در افراد و به استخدام گرفتن آن‌ها یا تحت تأثیر قرار دادنشان دانست و گفت: طبق اخبار، سفارت انگلستان در ایران، 200 نفر را مأمور نزدیک شدن به مقامات کشوری و یافتن راه‌های نفوذ در این افراد کرده است؛ آن‌ها گاهی ابتدا به بستگان و دوستان و همشهری‌های این افراد نزدیک می‌شوند تا به مقام اصلی دسترسی پیدا کنند و متأسفانه در طول این 37 سال نفوذهای مؤثری صورت گرفته است.

این کارشناس مسائل بین‌الملل بابیان اینکه اسناد لانه جاسوسی پر از اطلاعات نفوذ و استخدام جاسوس در اوایل انقلاب است،  افزود: در دوران فعلی نیز رسانه‌های متعدد در کشور که در راستای منافع و خط‌مشی آمریکا قلم می‌‌زنند، در این زمینه بروز و ظهور دارد که بدون حمایت مالی استکبار ممکن نیست.

وی تصریح کرد: استکبار برای ارائه این کمک‌ها گاهی به شکل غیرمستقیم و از طریق کسانی که ادعای عدم وابستگی به دستگاه جاسوسی دارند اقدام می‌کند، مانند شهرام جزایری که 300 میلیون به کروبی و 700 میلیون به یکی دیگر از اصلاح‌طلبان داد که از بستگان نزدیک مقامات عالی نظام بود و با رهبری نیز زاویه داشت.

قدیری ابیانه با تأکید بر اینکه پروژه نفوذ هرگز متوقف نشده است اما غرب تلاش دارد از برجام برای نفوذ به مراکزی استفاده کند مانند مراکز نظامی که تاکنون به آن دسترسی نداشته است، خاطرنشان کرد: اصرار برای ارتباط با دانشمندان هسته‌ای ما در وهله اول  برای جذب به همکاری و در صورت عدم همکاری برای ترور آن‌هاست.

این کارشناس مسائل بین‌الملل افزود: در حال حاضر مهم‌ترین هدف دشمنان تضعیف جایگاه ولایت‌فقیه از طریق فتح مجلس خبرگان به دست اصلاح‌طلبان،‌ شورایی کردن و مدت‌دار کردن جایگاه رهبری و ایجاد فساد در جامعه، تضعیف پایگاه خانواده و تضعیف دشمن‌شناسی ملت ایران است که ازاین‌رو مسئولان باید راه‌های گشوده شده در برجام را با دقت و وسواس مسدود کنند و بدانند غفلت در این زمینه هزینه سنگینی در بر خواهد داشت.

۹۴/۰۸/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">