پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۱، ۰۵:۴۵ ب.ظ

۰

به مناسبت رونمایی از تندیس "حاج احمد متوسلیان"؛

قدیری ابیانه: حاج احمد متوسلیان پیام انقلاب را ماندگار کرد

کارشناس عالی وزارت امور خارجه با اشاره به نقش حاج احمد متوسلیان در انتقال پیام انقلاب اسلامی ایران گفت: سمبل‌های انقلاب اسلامی ایران در لبنان به نماد مقاومت لبنان تبدیل شده است.

محمد حسن قدیری ابیانه کارشناسی عالی وزارت امور خارجه در گفتگو با خبرنگار  سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به مناسب رونمایی از تندیس شهید حاج احمد متوسلیان به عنوان نماد مقاومت اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی و عوامل آن برخلاف ضوابط، به ربودن 4 دیپلمات ایرانی  دست زدند که حقیقت این ماجرا و سرنوشت این 4 دیپلمات با سقوط رژیم صهیونیستی و آ‍زادسازی فلسطین آشکار می‌شود.

وی در ادامه افزود: مبارزین لبنانی تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران راه مبارزه را طی کرده و از این طریق کشور خویش را از سلطه رژیم صهیونیستی آزاد کرده و شکست پی در پی را نصیب صهیونیست ها کردند.

کارشناسی عالی وزارت امور خارجه با اشاره به نقش حاج احمد متوسلیان و دیگر شهدا در انتقال پیام انقلاب اسلامی ایران گفت: امروز حزب الله لبنان که خود درس آموخته انقلاب اسلامی ایران است به الگویی برای مبارزین جهان عرب تبدیل شده است و سید حسن نصرالله به محبوب‌ترین شخصیت عرب نزد ملل مسلمان تبدیل گردیده است. رهبری که افتخارش پیرو از منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سمبل‌های انقلاب اسلامی ایران در لبنان به کرات مورد تجلیل قرار گرفته اند.

گفتنی است همزمان با سی‌امین سالروز اسارت چهار دیپلمات ایرانی در بند رژیم صهیونیستی تندیس حاج احمد متوسلیان به عنوان نماد مقاومت اسلامی در مرزی‌ترین نقطه لبنان و فلسطین اشغالی نصب خواهد شد.

این تندیس که "در پارک ایران" در مرزی‌ترین نقطه لبنان فلسطین اشغالی نصب شده است بعد ظهر شنبه طی مراسمی با حضور خانواده 4 دیپلمات ایرانی و حزب‌الله لبنان رونمایی خواهد شد.

۹۱/۰۴/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">