پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۲۹ ب.ظ

۰

فرانسه قربانی تروریسم شد در حالی که خود پایگاه تروریسم است/ علامت صداقت فرانسه در مبارزه با تروریسم، دستگیری و تحویل منافقین به ایران استقدیری ابیانه مطرح کرد: فرانسه قربانی تروریسم شد در حالی که خود پایگاه تروریسم است/ علامت صداقت فرانسه در مبارزه با تروریسم، دستگیری و تحویل منافقین به ایران است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن قدیری ابیانه در گفت و گو با خبرنگار آناج با اشاره به اقدام تروریستی دیشب در فرانسه، اظهار کرد: داعشی ها با توجه به مواضع اخیر فرانسه علیه این گروه و اعلام عملیات نظامی فرانسه در جهت از بین بردن مواضع داعشی ها در سوریه، دست به اقدام در این کشور زدند.

وی ادامه داد: فرانسه دیروز قربانی تروریسم شد در حالی که فرانسه خود پایگاه تروریسم است و همواره به تروریست ها پناه داده به خصوص تروریست های ایرانی مثل منافقین که عامل شهادت  17 هزار ایرانی هستند، و منافقین، فرانسه را به پایگاه عملیاتی خودشان تبدیل کرده اند.

وی تصریح کرد: فرانسه تروریست های سوری را که دست به جنایات فجیعی در سوریه زدند، همواره مورد حمایت قرار داده است و هنوز هم مورد حمایت فرانسه هستند.

این کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه فرانسه در حالی قربانی تروریسم شده که خود عامل ترغیب تروریست ها و اقدامات جنایتکارانه علیه مسلمان ها بوده است، گفت: ایران به شدت عملیات تروریستی داعش در فرانسه را محکوم کرده و می کند و امیدوار است دولت فرانسه سیاست دوگانه خود در قبال تروریسم را کنار بگذارد.

وی با اشاره به اینکه نمی شود تروریست ها را به تروریست های خوب و بد تقسیم کرد، خاطرنشان کرد: نمیشود اقدام برخی تروریست ها برای بریدن سر مردم بی گناه سوریه را مورد حمایت قرار داد اما اقدام مشابه توسط گروه دیگر را محکوم کرد.

وی افزود: فرانسه باید یک سیاست صادقانه ضد تروریستی را در پیش بگیرد و با کشورهای دیگر در این زمینه همکاری نماید و علامت صداقت فرانسه در مبارزه با تروریسم، دستگیری و تحویل منافقین در فرانسه است. برای اینکه به مجازات اعمالشان برسند.

قدیری ابیانه در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه فرد تروریست شعار "الله اکبر" سرداده است، گفت: معلوم است که این فرد از گروه داعش است، به خصوص که برخی از این ها عاملان انتحاری بوده اند.

وی بیان کرد: فرانسه همواره در جهت اسلام هراسی عمل کرده و مرکز اسلام هراسی بوده است، اما اسلام داعش اسلام حقیقی نیست بلکه اسلامی است که آمریکا و اسرائیل و انگلیس ایجادش کرده اند. غربی ها در شکل گیری داعش نقش داشتند. اینکه یک نفر از عوامل تروریستی شعار سوریه را هم داده است، منظور سوریه بشار اسد نیست، منظور سوریه مورد خواست تروریست ها می باشد.

سفیر سابق ایران در مکزیک اظهار کرد: امروز خواست فرانسه و تروریست های داعش در رابطه با دولت بشار اسد یکسان است، هر دو خواستار برکناری بشار اسد هستند و هر دو در این رابطه دست به جنایت های مختلفی زده اند. فرانسه باید دست از سیاست های استعماری گذشته خود بردارد و اگر می تواند کشور خود را اداره کند و در امور داخلی سایر ملت ها دخالتی نداشته باشد. سرنگون شدن بشار اسد ربطی به دولت فرانسه ندارد.

وی در ادامه سخنان خود به تبعات و نتایج این قدام تروریستی در کشور فرانسه اشاره کرده و گفت: کسانی که دست به اسلام هراسی می زدند، به خصوص صهیونیست های حاکم بر رسانه های فرانسه، سعی خواهند کرد از این ماجرا برای تشدید اسلام هراسی سوء استفاده کنند و زندگی را بر مسلمانان فرانسه سخت و خطرناک کنند.

وی در پایان با بیان اینکه فرانسه دست از اسلام هراسی از یک طرف و حمایت از تروریست ها از سوی دیگر بردارد، گفت: هم اکنون مسلمانان فرانسه با دولت فرانسه و علیه تروریست ها اعلام همبستگی کردند، غربی ها باید بدانند اقدامات افراط گرایانه آنان علیه اسلام می تواند منجر به تولد افراط گرایی در بین مسلمانان شود.

۹۴/۰۸/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">