پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۰ ق.ظ

۰

بنده گفتم بنی صدر از من دعوت کرد به گروهش بپیوندم. خبرگزاری اشتباها نوشت که امام از بنی صدر خواسته است که بنی صدر به گروه امام بپیوندد


متن صحیح مصاحبه اینجانب به شرح زیر است:

یکبار بنی صدر برای من تعریف می‌کرد که زمانی که امام (ره) را در نجف دیده، امام (ره) به وی گفته‌اند که آماده باشید. وی (بنی صدر) می گفت رژیم سرنگون خواهد شد و اینکه من رئیس جمهور خواهم شد و روحانیت نمی‌تواند این خلاء حکومت را پر کند و ما نیاز به افرادی مثل شما داریم.

*بنی صدر از من درخواست کرده به گروهش بپیوندم

بنی صدر  از من دعوت کرده که به گروهش بپیوندم. بنی صدر نشریه‌ای به عنوان جبهه ملی داشت که یک طرف آن نوشته بود «حکومت ملی، خواست ملت ایران است» آن هم زمانی بود که مردم شعار می‌دادند «حکومت اسلامی خواست ملت ایران».

به بنی صدر گفتم چرا نوشته‌ای حکومت ملی، بنویس حکومت اسلامی که در جواب گفت اگر حکومت ملی باشد و چون مردم مسلمان هستند عملا حکومت اسلامی می‌شود. من گفتم پس شعار را حکومت اسلامی کن و چون مردم هم آن‌را می‌خواهند پس ملی هم خواهد بود. بنی صدر گفت اگر این کار را بکنیم ممکن است شعار حکومت ملی را چپی‌ها بگیرند.

به هر حال من نپذیرفتم به تیم بنی صدر بپیوندیم.


متن اشتباهی که خبرگزاری فارس منتشر کرده است به شرخ زیر است:

یکبار بنی صدر برای من تعریف می‌کرد که زمانی که امام (ره) را در نجف دیده، امام (ره) به وی گفته‌اند که رژیم سرنگون خواهد شد و آماده باشید و اینکه من (بنی صدر) رئیس جمهور خواهم شد و روحانیت نمی‌تواند این خلاء حکومت را پر کند و ما نیاز به افرادی مثل شما را داریم.

*بنی صدر می‌گفت امام خمینی (ره) از من درخواست کرده به گروهش بپیوندم

بنی صدر می‌گفت امام (ره) از من دعوت کرده که به گروهش بپیوندم.بنی صدر نشریه‌ای به عنوان جبهه ملی داشت که یک طرف آن نوشته بود «حکومت ملی، خواست ملت ایران است» آن هم زمانی بود که مردم شعار می‌دادند «حکومت اسلامی خواست ملت ایران».

به بنی صدر گفتم چرا نوشته‌ای حکومت ملی، بنویس حکومت اسلامی که در جواب گفت اگر حکومت ملی باشد و چون مردم مسلمان هستند عملا حکومت اسلامی می‌شود. من گفتم پس شعار را اسلامی کن و چون مردم هم آن‌را می‌خواهند پس ملی هم خواهد بود. بنی صدر گفت اگر این کار را بکنیم ممکن است شعار حکومت ملی را چپی‌ها بگیرند.

به هر حال من نپذیرفتم به تیم بنی صدر بپیوندیم.


ملاحظات: البته اشتباهات جزیی دیگری بوده است که متن صحیح آن را در سایت خود منتشر کرده ام. با این وجود از حسن نیت خبرگزاری فارس مطمئن هستم و اینگونه اشتباهات گاهی رخ می دهد. البته انتظار داشتم که خبرگزاری به سرعت این اشتباه را رفع کند که تا این ساعت انجام نشده است. از آنجا که مطالب خبرگزاری فارس به عنوان یک خبرگزاری معتبر توسط دیگر رسانه ها عینا منعکس می شود اصلاح صحیح اشتباهات انتظاری بیجا نیست.

۹۴/۰۹/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">