پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۲ ب.ظ

۰

کارشناس عالی امور دفاعی استراتژیک گفت: ارائه طرح شورایی شدن رهبری توطئه ای برای تضعیف اسلامیت نظام و اصل ولایت فقیه است که این طرح مورد حمایت آمریکا، انگلستان و اسرائیل هم هست.

دکتر محمدحسن قدیری‌ابیانه؛ کارشناس عالی امور دفاعی استراتژیک، در خصوص مطرح شدن بحث شورایی شدن رهبری در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهار کرد: شورایی نبودن امور از جمله شورای رهبری یکی از مهم ترین نظرات و خواسته های امام خمینی(ره) بود چرا که تجربه تلخ شورایی شدن امور برای حضرت امام(ره) و هم برای مسئولان و صاحب نظران ثابت شده بود.

وی افزود: به همین دلیل امام خمینی(ره) بر اصلاح قانون اساسی بر مسئولیت فردی نه شورایی تاکید داشتند. اگر چه عمر ایشان برای شرکت و حضور در زمان رای گیری رهبری کفایت نکرد اما ایشان پیوسته بر صلاحیت مقام معظم رهبری(مدظله) تاکید داشتند.

 کارشناس عالی امور دفاعی استراتژیک تصریح کرد: بر خلاف نظر امام (ره) اما همچنان آقای هاشمی رفسنجانی بر طرح شورایی بودن رهبری اصرار داشته و دارند.

قدیری ابیانه با تاکید بر اینکه امروزه ارائه طرح شورایی شدن رهبری توطئه ای برای تضعیف اسلامیت نظام است گفت: این طرح بمنظور تضعیف اصل ولایت فقیه مورد حمایت آمریکا، انگلستان و اسرائیل هم هست. نه اینکه این کشورهای استکباری ولایت شورایی را قبول داشته باشند بلکه آنها از هر موضوعی که سبب تضعیف نظام جمهوری اسلامی شود حمایت می کنند.

 وی ادامه داد: هدف استکبار و عوامل او در کشور این است که عناصر ضعیف النفس و قدرت طلب را وارد مجلس خبرگان رهبری کنند و در این مسیر فرزندان علمای بزرگ را برای ورود به این عرصه ترغیب و با استفاده از رسانه های بیگانه برای آنها تبلیغ کنند و اینگونه از آنها حمایت نمایند.

وی اذعان کرد: این در حالی است که تاریخ پر است از کسانی  که پدری وارسته داشته اند اما از خلوص آنها بهره ای نبرده اند. امام خمینی(ره) تاکید داشتند که " پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد".

کارشناس عالی امور دفاعی استراتژیک تصریح کرد: اما امروز فرزندان کسانی که تلاش می کنند تا ولایت فقیه را تضعیف کنند با هزینه های دولتی و بیت المال راهی خارج از کشور می شوند و دشمنان را به تحریم اقتصادی بیشتر کشور ترغیب و تشویق می کنند تا به معیشت مردم لطمه وارد شود و از آب گل آلود ماهی بگیرند.

قدیری ابیانه گفت: متاسفانه رئیس جمهور هم بیاناتی ابراز می کند که در راستای تضعیف اسلامیت نظام است. در شرایطی که وضعیت مردم از نظر مالی نامناسب است؛ رئیس جمهور مالیات ها را افزایش می دهد و بیان می کند که اداره کشور با درآمد مالیات نظر رهبری است و اینگونه بار روانی این موضوع را بر دوش مقام معظم رهبری قرار می دهد.

وی افزود: این در حالی است که اداره کشور با درآمدهای مالیاتی نظر همه دانشمندان، صاحب نظران و مسئولان از جمله حضرت امام خمینی(ره) بوده است. اما هم امام خمینی(ره) و هم مقام معظم رهبری(مدظله) علاوه بر این بر ساده زیستی مسئولان و پرهیز از اسراف و رسیدگی به محرومان هم تاکید کرده اند در حالی این بخش از سخنان رهبری توسط رئیس جمهور مورد تاکید قرار نمی گیرد و هم در زندگی شخصی و هم در محیط اداری هزینه های گزاف تجملاتی را انجام میدهند و نمونه آن هزینه هفت میلیارد تومانی برای استخر شنای ریاست جمهوری است. این اقدام در شرایطی انجام شده است که دولت مردم را به انصراف از دریافت یارانه دعوت می کند.

وی تصریح کرد: همچنین این افراد تلاش کردند تا نه تنها انتشار لیست اموال مسئولان  ممنوع شود بلکه در صورت انتشار این لیست برای آن مجازات هم قرار دادند. در حالی که در کشورهای مختلف جهان برای جلوگیری از مفاسد دولتی؛ لیست اموال و درآمدهای مسئولان دولتی منتشر و در دسترس عموم مردم قرار می گیرد.

کارشناس عالی امور دفاعی استراتژیک با بیان اینکه خانم کلینتون در یکی از خاطراتش نوشته بود که با صرف هزینه های میلیون دلاری اقدام به آموزش پنج هزار ایرانی عوامل آمریکا کرده است گفت: این ایرانیان عوامل آمریکا به نفع اصلاح طلبان و به ضرر اصولگرایان وارد عرصه تبلیغاتی شدند و با هزینه های میلیارد دلاری قصد دارند با فتح مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، ولایت فقیه را تضعیف کنند که اخیراٌ پنج نفر از این افراد توسط سپاه پاسداران دستگیر شدند.

قدیری ابیانه تاکید کرد: هم اکنون آمریکا، انگلیس، اسرائیل و عواملشان با کسانی که قصد تضعیف اصل ولایت فقیه را دارند همسو شده اند و قصد دارند بحث شورایی شدن رهبری را به تصویب برسانند.

وی اظهارکرد: امروزه برخی از افراد حاضرند مصالح کشور را برای رسیدن خود به قدرت فدا کنند اما ملت ولایی ایران باید هوشیار باشند و با پیروی از خط امام و با پشتیبانی از ولایت فقیه، با استحکام و استواری در برابر دشمن بایستند تا به مملکت آسیبی نرسد.

کارشناس عالی امور دفاعی استراتژیک با بیان اینکه امروز هم موضوع شورایی شدن رهبری توسط آقای هاشمی رفسنجانی مطرح شده است گفت: در طول سالیان گذشته در تفکرات آقای هاشمی تحولات  بزرگی رخ داده است و این هاشمی؛ آن هاشمی گذشته نیست. افکار آقای هاشمی در زمینه سیاست خارجی، مسائل اقتصادی و دیدگاه  اسلامی با افکار بنی صدر و بازرگان اوایل انقلاب منطبق است با این تفاوت که در آن زمان آنها تلاش می کردند تا جلوی برقراری نظام ولایی را بگیرند اما امروز آقای هاشمی تلاش می کند تا ولایت فقیه را تضعیف کند.

قدیری ابیانه ادامه داد: بنا بر این آنچه امروز هاشمی می گوید کشف جدیدی نیست بلکه این تفکرات در اوایل انقلاب هم وجود داشت اما به دست امام و مردم منزوی و از صحنه خارج شد.

وی افزود: باید در پاسخ به این تفکرات هاشمی گفت که اگر نظام ما ولایی نبود و مردم پیرو خط ولایت فقیه نبودند؛ امروز داعشی ها در ایران هم مثل سوریه و عراق جولان می دادند و سرهای مردم را بریده و بر سر نیزه قرار می دادند که در آن صورت حتی سر هاشمی و خانواده اش هم مثل سایر مردم بر سر نیزه بود و زنان ایرانی در بازارها به بردگی فروخته می شدند.

وی تاکید کرد: هم اکنون که زمان انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی فرارسیده است همه مردم و مسئولان باید بر صراط مستقیم که خط ولایت است محکم و استوار بایستند و در انتخابات سره را از ناسره تشخیص داده و افراد اصلح را روانه این مجلس ها کنند.

http://khavarestan.ir/mosahebe/55917 

1394/09/29 

۹۴/۰۹/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">