پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۳۱ ق.ظ

۰

خبرگزاری فارس: احراز صلاحیت‌ها فقط وظیفه شورای نگهبان است/ سحرخیز می‌گفت خفاش شب هم باید نامزد انتخابات شودکارشناس سیاسی گفت: نامه‌های اعتراضی افراد به شورای نگهبان و یا تلاش رئیس‌جمهور برای احراز صلاحیت‌ها وجاهت قانونی ندارد و این کار فقط وظیفه شورای نگهبان است.

محمدحسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، تایید صلاحیت افراد معلوم‌الحال نظیر قاچاقچیان، بهائیان، فتنه‌گران و عوامل بیگانه را توسط هیات‌های اجرایی نشانه نفوذ دشمن دانست.

وی به تلاش دشمنان برای نفوذ اشاره کرد و گفت: بارها عناصر ملحد، منافق و منحرف اعلام کرده بودند که حتی ساواکیان، متجاوزین به نوامیس و بهائیان باید بتوانند خود را نامزد ریاست جمهوری کنند چه برسد به مجلس شورای اسلامی.

وی با اشاره به انتخابات سال 84 افزود: آقای تاج‌زاده در انتخابات سال 84 گفته بود اگر هر ایرانی نتواند نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود فقدان آزادی در کشور است.

قدیری‌ابیانه با اشاره به مناظره خود با عیسی سحرخیز گفت: آقای سحرخیز که رئیس کمیته تبلیغات دکتر معین در سال 84 بود در مناظره با اینجانب گفت حتی خفاش شب هم (کسی که 9 زن را ربوده و آنها را به آتش کشید) باید نامزد انتخابات شود و شورای نگهبان حق ندارد کسی را رد کند و این مردم هستند که باید از بین نامزدها نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند. همین آقای سحرخیز به جرم جاسوسی در زندان است.

وی با اشاره به تایید صلاحیت برخی افراد مورد دار توسط هیات‌های اجرایی تصریح داشت: احراز صلاحیت خلاف‌کاران در هیات اجرایی نشانگر این است که افرادی امثال سحرخیز در هیات‌های اجرایی حضور دارند و نه تنها به احراز صلاحیت مفسدین می‌پردازند بلکه تلاش می‌کنند تا افراد مومن و وفادار به نظام را رد صلاحیت کنند. شورای نگهبان و دستگاه‌های مربوط با این قضایا از طریق قوه قضاییه اقدام کرده و افراد خاطی را مورد تعقیب و محاکمه قرار دهند تا این عده از مواضع حاکمیتی اخراج گردند.

قدیری‌ابیانه خطاب به شورای نگهبان تاکید داشت:  شورای محترم نگهبان باید محکم به وظیفه خود عمل کند و افراد نااهل را رد صلاحیت نموده و اشخاصی را که احراز صلاحیت‌شان ممکن نیست رد صلاحیت کند تا به وصیت امام عمل کرده و انقلاب را به دست نااهلان نسپارد.

قدیری‌ابیانه با اشاره به برخی صحبت‌ها مبنی بر نامه‌نگاری با شورای نگهبان در مورد رد صلاحیت‌ها گفت: نامه‌های اعتراضی افراد به شورای نگهبان و یا تلاش رئیس‌جمهور برای احراز صلاحیت‌ها وجاهت قانونی ندارد و این امر منحصرا وظیفه شورای نگهبان است.

۹۴/۱۰/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">