پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳ ق.ظ

۰

ایران؛ از صدور فساد و فحشا تا صدور انقلاب و بیداری

چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳ ق.ظ
خبرگزاری رسا ـ سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به تأثیرات چشمگیر انقلاب اسلامی در منطقه گفت: ایران در دوران شاه، مرکز صدور فحشا و بی‌بندوباری بود؛ در حالی که امروز منشأ بیداری اسلامی است و در همه عرصه‌ها پیشرفت چشمگیری نسبت به گذشته صورت گرفته است؛‌ اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی است.
محمد حسن قدیری ابیانه، سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: در دوران طاغوت، تعداد مراکز فساد و مشروب‌فروشی‌ها در ایران از تعداد ساندویچ‌فروشی‌ها بیشتر بود. 

 

دربار پهلوی منشأ گسترش فساد

وی به ترویج فساد و فحشا در دوران پهلوی اشاره کرد و افزود: دربار پهلوی منشأ گسترش فساد و اشرف پهلوی از فاسد‌ترین افراد روزگار بود و فرح نیز با اطلاع شاه معشوقه‌های خود را به دربار می‌برد.

 

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که فساد و فحشا در دوران پهلوی به مراکز فرهنگی و هنری نیز کشیده شد، ابراز داشت: سینماها، مجلات، روزنامه‌ها همواره فساد را گسترش می‌دادند، مجلات مستهجن در روزنامه‌فروشی و فیلم‌های مستهجن در پرده سینما یکی پس از دیگری به نمایش در می‌آمد.

 

وی افزود: جشنواره شیراز نیز در حرکت به سمت بی‌بندوباری و نادیده گرفتن مقدسات بود که در آن مظاهر بداخلاقی و فساد هنرپیشگان بر روی صحنه به عنوان هنر معرفی شد.

 

قدیری ابیانه گفت: یکی دیگر از اقدامات حکومت پهلوی، حذف تاریخ اسلامی و جایگزین کردن تاریخ دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهی بود و همچنین با تصویب کاپیتالاسیون در مجلس، اتباع آمریکایی حتی اگر به ناموس کسی تجاوز می‌کردند، قابل محاکمه نبودند.

 

تبدیل کیش به عشرتکده و قمارخانه اعراب از اهداف و برنامه‌های استعمار در ایران

وی به اهداف و برنامه‌های استعمار در ایران اشاره و تأکید کرد: برنامه استعمار با کشف حجاب رضاخان کلید خورد و اقدامات پهلوی دوم نیز در راستای تأمین اهداف استعمار بود که از جمله آنها آماده کردن مقدمات تبدیل کیش به عشرتکده و قمارخانه اعراب بود.

 

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا، وقوع انقلاب اسلامی را نقطه عطفی در تاریخ ایران دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی در مقابل این توطئه‌های سلطه‌گران ایستاد که اگر به وقوع نمی‌پیوست، کشورمان وضعیتی بدتر از تایلند را به خود می‌دید.

 

مهندسی فرهنگی امام خمینی(ره) و استفاده از ظرفیت مساجد و روحانیت

وی به مهندسی فرهنگی امام خمینی(ره) اشاره و خاطرنشان کرد: روحانیت به رهبری امام خمینی(ره) و با محوریت مساجد در مقابل این توطئه‌ها ایستاد؛ قلب‌ها را تسخیر کرد و روح مقاومت و مبارزه را در ملت ایران دمید و درنهایت با پیروزی انقلاب اسلامی، دگرگونی عظیمی را در ایران پدید آورد.

 

قدیری ابیانه تأکیدکرد: دستاوردهای عظیم فرهنگی و رشد معنوی ملت ایران به ویژه بانوان پس از انقلاب را نمی‌توان نادیده گرفت، ازجمله این که بانوان قبل از انقلاب 20 درصد ظرفیت دانشگاه‌های کشور را تشکیل می‌دادند؛ اما امروز جمعیت آنان به دو برابر افزایش یافته است.

 

ارتقای جایگاه معنوی و اجتماعی بانوان در مقابله با نگاه ابزاری رژیم پهلوی به زنان

وی تصریح کرد: امروز زنان مؤمن و وفادار انقلابی در همه عرصه‌ها حضور دارند، چنان که طبق آیات قرآن و احادیث نظام جمهوری اسلامی ایران نسبت به جایگاه بانوان، نگاه همراه عزت و احترام ویژه‌ای است و در جهت تقویت عفت عمومی گام برمی‌دارد، در حالی که رژیم طاغوت، زن را موجودی برای لهو و لعب محسوب می‌کرد.

 

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به تأثیرات چشمگیر انقلاب اسلامی در منطقه گفت: ایران در دوران شاه، مرکز صدور فحشا و بی‌بندوباری بود؛ در حالی که امروز منشأ بیداری اسلامی است و در همه عرصه‌ها پیشرفت چشمگیری نسبت به گذشته صورت گرفته است؛‌ اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی است که باید در این مسیر الهی گام برداشت.

۹۴/۱۱/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">