پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۲۴ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه گفت: نمایندگان مجلس باید از روحیه پاسداران نیروی دریایی برخوردار باشند، واقعیت ها را به خوبی ببینند و به قدرت ملت ایران و به وعده های الهی معتقد بوده و آنرا باور داشته باشند.

به گزارش صاحب نیوز سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در گفتگو با نطنزنا با اشاره به سخنان دیروز رهبر انقلاب در جمع مردم آذربایجان اظهار کرد: از دید رهبر انقلاب مردم صاحبان اصلی کشور و انقلاب هستند و این برخلاف مشی کسانی است که خود را صاحب مردم و کشور می دانند و فکر می کنند نیازی به اطلاع مردم از امور نیست.

محمد حسن قدیری ابیانه افزود: برخی از امور از این جهت محرمانه هستند که اگر دشمن از آن مطلع شود به نظام ضربه می زند و اگر اخبار و رویدادها از این جهت نباشند همگان باید از آن مطلع شوند.

وی تصریح کرد: متاسفانه فریب مردم در بسیاری از مناطق توسط نامزدها به عنوان اصل رای آوری محسوب می شود و این امر توسط دولت نیز انجام می گیرد و امر پسندیده ای نیست.

این کارشناس مسائل بین الملل اضافه کرد: این فریب کاری مردم را از صحنه ها خارج می کند؛ مثل قضیه برجام که علی رغم نقاط ضعف غیر قابل انکاری که درهایی را به سوی دشمن گشوده است و مصلحت نظام را نشانه رفته ولی دولت آن را موفقیت بزرگ می داند و آن را در دروس آموزش و پرورش قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه واقعیت آنگونه که هست باید برای مردم روشن گردد تاکید کرد: مجلس قانون را وضع می کند و دستگاههای حکومتی مثل قوه قضائیه و مجریه باید مطابق آن عمل کنند و باید قانونی وضع شود که به نفع مصالح نظام و انقلاب باشد.

این کارشناس مسائل راهبردی و استراتژیک یکی از وظایف مجلس را مبارزه با فساد اقتصادی عنوان کرد و گفت: نقش مجلس در مبارزه با فساد اقتصادی در دستگاه ها و به خصوص قوه مجریه که ثروت و قدرت در آن متمرکز است مشهود می باشد و اگر مجلس فاسد شد، کل کشور به فساد کشیده می شود.

وی بیان داشت: کسانی که به مجلس راه می یابند نباید بازی خورده دشمنان باشند یا دشمن را دوست پندارند و اگر دشمن را دشمن می پندارند مرعوب آن نشوند؛ چراکه ترس از دشمن فرد را نیز به تسلیم وا می دارد.

قدیری ابیانه افزود: کسانی که قدرت الهی و وعده های خداوند در قرآن را باور ندارند و ملت ایران را ضعیف و حقیر پنداشته و دشمن را قوی تر از آنچه هست می بینند و مرعوب آن می شوند کشور را از مسیر اصلی منحرف کرده و به بیراهه خواهند برد.

وی با تاکید بر اینکه مرعوب آمریکا نشدن خود عامل قدرت می شود، گفت: نیروی دریایی سپاه پاسداران مرعوب ناوهای غربی در خلیج فارس نشدند و با دستگیری سربازان آمریکایی و انتشار فیلم دستگیری آن ها هم بر نفوذ و قدرت جمهوری اسلامی افزودند و با ایجاد رعب و وحشت در دل دشمن ضعف قدرت پوشالی جهانی آن ها را به نمایش گذاشتند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا تاکید کرد: نمایندگان مجلس نیز باید از چنین روحیه ای برخوردار باشند، واقعیت ها را به خوبی ببینند و به قدرت ملت ایران و به وعده های الهی معتقد بوده و آنرا باور داشته باشند.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: کسانی که نیازها و توانایی های کشور را می شناسند متوجه خواهند شد که اقتصاد مقاومتی و سیاست اقتصادی درون زا و برون گرا که به معنی تولید در داخل و صادرات آن به خارج یک اصل مهم برای شکوفایی در حوزه اقتصادی خواهد بود.

قدیری ابیانه خاطر نشان کرد: متاسفانه عده ای در داخل به سیاست های اقتصاد مقاومتی پایبند نیستند و تصور می کند فقط با جایگزین کردن کدخدا به جای خدا و تسلیم در برابر وی که خود از آن به تعامل نام می برند می توانند بر مشکلات کشور فائق آیند.

 

۹۴/۱۱/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">