پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۱، ۰۶:۰۷ ق.ظ

۱

خیانت هسته ای

سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۱، ۰۶:۰۷ ق.ظ

مطلب زیر بخشی از یک مصاحبه قدیمی قدیری ابیانه است که توسط یکی از رسانه های گروهی، اخیرا مورد  استناد قرار گرفته است.

 در آن زمان سازمان ملل تحت فشار آمریکا و رژیم صهیونیستی خواستار اعلام اسامی دانشمندان هسته‌ای ایران شده بود که برخی از نمایندگان مشارکتی مجلس ششم هم به این بهانه اعلام کرده بود که باید این اسامی منتشر شود.

وی افزود: من در همان زمان اعلام کردم که این یک مأموریت است؛ چرا که عمده دوم خردادی‌ها یا به طور مستقیم و یا از طرق دیگر از رسانه‌های بیگانه خط می‌گرفتند و خواسته‌های آن‌ها را در ایران دنبال می‌کردند و تقاضای آن نماینده در حالی بود که می‌دانست آمریکا و اسرائیل به دنبال ترور دانشمندان هسته‌ای ایران هستند.

قدیری ابیانه اضافه کرد: اصولا در بحث هسته‌ای عموما دوم خردادی‌ها، در جهت خیانت به کشور حرکت می‌کردند. مثلا محمدرضا خاتمی در آن زمان اعلام برخورداری کشور از دانش هسته‌ای را مشروط به تحقق آزادی داخلی کرده بود و این سخن بدین معناست که از نظر او در ایران آزادی وجود ندارد پس ایران حق داشتن دانش هسته‌ای صلح‌آمیز را هم ندارد.

سفیر سابق ایران در مکزیک اضافه کرد: شیرین عبادی هم بمب اتمی اسرائیل را بی‌خطر اعلام می‌کند و خواستار محرومیت ایران از غنی‌سازی و حتی تحقیقات هسته‌ای می‌شود. اصولا این افراد در خدمت مطامع غرب هستند و اگر در رسانه‌های بیگانه از آن‌ها به نیکی یاد می‌شود، تریبون در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد و به آن‌ها جوایزی اختصاص می‌دهند، برای استفاده از آن‌ها علیه ملت ایران و به نفع خودشان است.

وی یادآور شد: در آن زمان شیرزاد و به ویژه محمدرضا خاتمی به دلیل موقعیتی که داشتند، به بسیاری از اسرار کشور خبر دسترسی داشتند. محمدرضا خاتمی عملا در ملاقات محرمانه با سفیر آلمان، پیروزی هسته‌ای ایران را شکستی برای اصلاح‌طلبان دانست که در نتیجه آن، شورای امنیت قطعنامه‌ای علیه ایران تصویب کرد تا این پیروزی تلخ شود.

۹۱/۰۴/۲۷

نظرات  (۱)

سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/link/14086
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir

یا علی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">