پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۲۴ ق.ظ

۲

هاشمی رفسنجانی در دیداری اخیرا گفته است:‌ »عدم رأی اعضای شورای نگهبان که مسئول بررسی صلاحیت‌ها هستند، برای نظام خوب نیست، هم شورای نگهبان و هم دولت که مسئولان قانونی نظارت و اجرای انتخابات در کشور هستند، باید به گونه‌ای عمل کنند که اعتماد عمومی را بیشتر نمایند.»

ملاحظات از قدیری ابیانه: آیت الله یزدی که در دور اول و دوم مجلس شورای اسلامی نماینده بوده و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی را داشته است. در انتخابات دوره سوم انتخاب نشد و سپس توسط امام خمینی (ره) به عضویت فقهای شورای محترم نگهبان منصوب گردید.

وقتی مردم به شخصیتی چون ایشان رای ندادند، حضرت امام (ره) مقام بالاتری را برای ایشان در نظر گرفتند که بر کل مجلس اشراف داشت.

۹۴/۱۲/۲۵

نظرات  (۲)

این آقایان باید بفهمند که این از پاکی و درستی اعضای شورای نگهبان است که حتی بعضا رای هم نمی آورند.
وگرنه اگر به  گفته شماها اینها درست نبودند و یا انتخابات لطمه پذیر بود این اعضای شورای نگهبان خودشان را برگزیده انتخابات میکردند.
به آقای رفسنجانی بگویید این خصلت از مرامهای شما و اطرافیان شماست که هروقت رای آوردید میگویید :"به به. مردم به ما اعتماد دارند. دیگران خود را اصلاح کنند. مثل ما باشند تا مردم بهشان رای دهند."
و هروقت رای نیاوردید میگویید : "تقلب شده است. شورای نگهبان ال کرد. سپاه و شورای نگهبان و ... انتخابات را مدیریت کردند. مردم نمی فهمند. حافظه تاریخی مردم کوتاه است. مردم درک سیاسی ندارند. مردم با یک وعده شام و ناهار ... می شوند."

آقایان بدانید "مردم یا خوبند یا بد. یا می فهمند یا نمی فهمند. یا عاقلند یا نادان. یا درک سیاسی دارند یا درک سیاسی ندارند."
اما این قضیه ثابت است و برای تمام ادوار یک حالت دارد. چه آن زمانهایی که شما رای می آورید و چه زمانهایی که نه.
چقدر خوب شد بالاخره یه صفایی به سایت دادید
و چپ و راستش رو صاف و صوف کردید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">