پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۰۳ ق.ظ

۰

ضرورت تقویت سرمایه‌گذاران داخلی به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی/ اقتصاد مقاومتی مستلزم حمایت معنوی مردم است

یک کار‌شناس حوزه اقتصاد تشویق سرمایه گذاران در کشور را مهم‌ترین گام برای قرار گرفتن در مسیر اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: قطعاً اگر سرمایه‌گذاران به این امر وارد شوند به جرأت می‌توانم بگویم گام مهمی را در این راه برداشته‌ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن قدیری ابیانه، کار‌شناس مسائل اقتصادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینا گفت: برای رسیدن به اقتصاد‌های کلان در کشور ابتدا باید بدانیم که چه اقداماتی مفید و ضروری است بعد در پی اجرایی شدن آن باشیم.

 وی ادامه داد: ابتدایی‌ترین راه، بی‌نیاز شدن از بازارهای خارجی است که میسر نمی‌شود مگر با بالا بردن تولیدات داخلی.

 قدیری ابیانه، تصریح کرد: با اجرای صحیح سیاست‌های اقتصادی خارجی که با صادر کردن تولیدات داخلی و به صفر رساندن واردات در کشور ایجاد می‌شود، می‌توان تاثیرات زیادی بر اقتصاد کشور گذاشت.

 وی تشویق سرمایه گذاران کشور را مهم‌ترین گام برای قرار گرفتن در مسیر اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: قطعاً اگر سرمایه گذاران به این امر وارد شوند به جرأت می‌توانم بگویم گام مهمی را در این راه برداشته‌ایم.

این کار‌شناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی اگر بر پایهٔ سرمایه‌های معنوی افراد پایه گذاری نشود قطعاً عملیاتی نخواهد شد، افزود: باید از تک تک افراد جامعه در این راه حمایت دریافت کنیم.

قدیری ابیانه، با بیان این مطلب که معضلات اقتصادی در کشور با مشکلات داخلی کشورمان مرتبط است، گفت: اگر توجه کرده باشید هر چه تحریم‌ها و فشار دشمن بیشتر می‌شود مقاومت و اقتدار ما هم بیشتر می‌شود و این یعنی باید از درون خود را بسازیم.

وی تصریح کرد: حال اگر ما بتوانیم با برنامه ریزی اساسی و منطقی و با پایه گذاری سرمایه‌های صحیح داخلی راه کارهای مناسب و مسیر درستی را انتخاب کنیم بدون وقفه موفق خواهیم بود و با یک اقتصاد مقاومتی مطلوب به آنچه مقام معظم رهبری خواسته‌اند خواهیم رسید.

۹۵/۰۲/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">