پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۴۴ ق.ظ

۰

قدس آنلاین-ساحل عباسی: با توجه به دیدگاه انحرافی و فکری فائزه هاشمی آیا وی به اسناد طبقه بندی شده نظام که در اختیار پدرش است دسترسی دارد؟ پدری که اطلاعات کلی و سری نظام در اختیارش است چگونه می تواند به چنین فرزندی با چنین دیدگاهی اعتماد کند ؟مثلا اگر او به دفتر کار پدرش برود و بخواهد از بولتن های موجود سری در دفتر پدر اطلاعاتی بردارد و همانجا مطالعه کند آیا کسی مانع او خواهد شد؟

اقدام اخیر خانم فائزه هاشمی رفسنجان در دیدار با فریبا کمال آبادی یکی از فعالین فرقه ضاله بهایئت بازتابهای بسیاری در سطح داخلی و خارجی داشت تا آنجا که وزارت امور خارجه آمریکا با محکوم کردن تداوم حبس سران بهایی از مقامات کشور خواست تا این افراد را به همراه سایر زندانیان سیاسی آزاد کنند. مسلما دیدار فائزه هاشمی با یک زندانی و متهم بهایی مورد توجه دشمنان خارج از مرزهای جمهوری اسلامی قرار گرفته و بنا به اظهار نظرهای روزهای اخیر چنین دیدارهایی را نشانه پیشرفت جامعه ایران عنوان نموده و چون این حرکت از سوی فردی صورت گرفته که پدرش یکی از علما به شمار می رود نسبت بدان بسیار خوش بین و خوشحال شده اند و آن را عامل مهمی در شکسته شدن سدهای موجود درپیش پای اعتقادات بهاییان دانسته اند .قدس آنلاین در گفتگو با دکتر محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس سیاسی به بررسی عملکرد فائزه هاشمی و تبعات ناشی از آن پرداخته است.

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه با بیان اینکه در طول تاریخ در خانواده بسیاری از بزرگان دینی حتی حضرت نوح (ع) هم کج رفتاری و انحراف عقیدتی وجود داشته گفت: اینکه فرزند یک شخصیت نظام به انحراف کشیده شود مساله عجیبی نیست. فرزند ایت الله خز علی نمونه یک انحراف است. یکی از فرزندان آیت الله جنتی منافق از آب درآمد. نه تنها در دوران حیات انقلاب اسلامی بلکه در طول تاریخ زندگی پیامبران و ائمه اطهار علیه السلام نمونه هایی همچون فرزند نوح پیامبر را داریم که لیاقت سوار شدن بر کشتی ای که حیوانات سوار او شدند را پیدا نکرد. همچنین همسر امام حسن مجتبی (ع) نیز قاتل یک امام معصوم شد اما در این بین نوع موضع گیری شخصیت ها علیه انحرافات فکری و رفتاری فرزندانشان بسیار حائز اهمیت است.

مثلا ایت الله محمدی گیلانی شخصا حکم اعدام فرزندش را صادر کردند.  آیت الله خزعلی از پسرش اعلام برائت کرد  بنابراین انتظار می رود ایت الله هاشمی هم از فرزند خود اعلام برائت کند.

البته ایشان تاکید کرده اند که "فائزه اشتباه کرده و باید جبران کند" که این خود نوعی برائت است اما دخترش با وقاحت جلوی نظر پدر ایستاده و می گوید اشتباهی مرتکب نشده است. بنابراین نیازمند موضع گیری شدیدتری از سوی آیت الله هاشمی درباره رفتارهای انحرافی فائزه هاشمی هستیم.

دکتر قدیری ابیانه با اشاره به اینکه نزدکی فائزه با بهاییان به حدی است که با آنها در ایام روزه بهائیانه روزه گرفته و به آنها افطاری داده است اظهار داشت: وقتی فائزه به پدرش می گوید در سلول  ما چند مجاهد حضور داشند  پدرش می گوید منافقین بگو منافقین" ... ولی فائزه از به کار بردن کلمه منافق خودداری کرده و منافقین و بهائیان را دوست خود قلمداد می نماید.

در خبرها از قول بهائیان آمده بود که در ایام روزه بهائیان فائزه هم این روزها را روزه گرفته و حتی در این ایام به انها افطاری داده است.  از نظر فائزه مریم رجوی هم قاعدتا یک مجاهد است نه یک منافق. بنابراین دیدار فائزه هاشمی با دوستان بهایی اش نشاندهنده انحرافات فکری اوست

وی دوستی فائزه هاشمی را با قاتلان تروریست منافق مساله ای خطرناک عنوان کرده افزود: با رویه ای که خانم فائزه هاشمی درپیش گرفته بعید نیست اگر فردا منافقین از زندان آزاد شوند او به قول خودش به دیدار دوستان مجاهدش رفته و اشکالی در ان نبیند  .دیدار با کسانی که در قتل بسیاری از شهدا دست داشته اند و اگر دستشان برسد عده بسیار دیگری را هم شهید خواهند کرد از نظر فائزه جایی برای نگرانی ندارد.

سفیر سابق ایران در استرالیا معتقد است که بین تفکر فائزه هاشمی و مریم رجوی تفاوتی وجود ندارد.

وی در این باره افزود: از نظر تفکر نباید فرقی بین او و مریم رجوی قایل شد. مریم رجوی نیز هم زمان با دیدار فایزه هاشمی با بهاییان،  به دیدار سرکرده تروریستهای سوری رفت .همانا که همگی اسرای ایرانی را در خان طومان اعدام کردند و هزاران نفر را در سوریه به خاک و خون کشیده اند.

دکترای مدیریت استراتژیک با طرح چند سوال مهم با توجه به مواضع انحرافی فائزه هاشمی به پاسخ و تامل در پاسخ این سوالها فرا خوانده گفت : فراموش نکنیم که آنها یعنی فایزه و مریم رجوی و بهایی ها در مبارزه با نظام در عاشورای سال 88 در یک جبهه به قول خودشان مبارزه می کرده اند و اما با توجه به دیدگاه و انحراف فکری و موضع گیریهای آشکار فائزه هاشمی چند سوال مهم مطرح می شود که آیا فائزه به اسناد طبقه بندی شده نظام که در اختیار پدرش است دسترسی دارد؟ پدری که اطلاعات بکلی سری نظام در اختیارش است. چگونه می توان به چنین فرزندی با چنین دیدگاهی اعتماد کرد ؟

مثلا اگر او به دفتر کار پدرش برود و بخواهد از بولتن های موجود سری در دفتر پدر بردارد و همانجا مطالعه کند آیا کسی مانع او خواهد شد؟

آیا او از این نوع دیدارها با بهائیان یا منافقین در سفرهای خارج از کشور داشته است؟ و آیا اصولا انجام چنین دیدارهایی را برای خود از منظر حقوق بشر جایز می داند؟ او برای سفرهای خود به واسطه موقعیت پدر از پاسپورت سیاسی استفاده می کند. آیا داشتن پاسپورت سیاسی برای ایشان که دارای فساد عقیده و سیاسی هستند مجاز است؟ به ویژه آنکه با در دست داشتن پاسپورت سیاسی و استفاده از پاویون دولت برای ترددهای خارجی از بازدید چمدان هایش معاف است !

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه معتقد است پاسپورت سیاسی برای فائزه هاشمی حرام است. وی در این باره افزود: بنابراین با توجه به دیدگاه ها و موضع گیرهای خانم فائزه هاشمی باید اینگونه گفت که از منظر ایشان خانم عطریانفر که گفته می شود در انفجار هفتم تیر نقش داشته یک مجاهد است و نه یک منافق! مسلما چنین فردی دارای افکار منحرف غرب زده و فاسدی است و طبیعتا ایشان نمی تواند مسئولیتی در نظام داشته و حق ندارد به اسناد محرمانه کشور دسترسی داشته باشد. داشتن پاسپوررت سیاسی برای چنین فردی حرام است او به واسطه نفوذ پدر رئیس گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی است در حالی که لیاقت استادی ندارد چه برسد به اینکه رئیس گروه باشد. بنابراین او باید از این سمت ها عزل شده کنار گذاشته شود.

دکتر قدیری ابیانه اظهار داشت: اگر او به دیدار بهایئان آزاد شده که به مرخصی آمده اند می رود و آنها را دوست خود معرفی می کند و آن را امری کاملا طبیعی می داند اگر فردا منافقین هم سلولی اش هم از زندان آزاد شده و به مرخصی بروند یقینا به دیدن آنها رفته و آنها را دوست مجاهد خود خطاب خواهد کرد. چه تضمیمی وجود دارد که اگر او به خارج سفر کند دیدار پنهانی با مریم رجوی (قجر عضدانلو ) نداشته باشد چون او هم یک مجاهدی است مثل دوست زندانی فائزه.

چه ضمانتی است که اگر او به خارج سفر کند با مریم رجوی ملاقات نکند و اگر زنی که پیرو مسعود و مریم رجوی است دوست مجاهد فائزه باشد چرا او مسعود و مریم رجوی را مجاهد دوست و مبارز نداند?
او در گفتگوی خود از منافقین در زندان به عنوان مبارزین برای احقاق حقوق خود یاد کرده بود و رسیدن به حقوق آنها چیزی نیست جز سرنگونی نظام جمهوری اسلامی!

وی آیت الله هاشمی رفسنجانی را به برخورد قاطع با فائزه فرا خوانده گفت: بی شک وقت آن رسیده که آیت الله هاشمی به عنوان یکی از مسولان در نظام جمهوری اسلامی در برابر این بی حرمتی و بی توجهی به قوانین و مسائل دینی در برابر فرزند خود ایستاده و به صورت موثرتری با ایشان برخورد نمایند. یقینا اینجا مسولیت قوه قضاییه نیز پررنگ تر می شود همانگونه که رئیس قوه قضاییه فرمودند دستگاه قضایی کشور باید با چنین مسائلی که به حد مجرمانه برسد به شدت برخورد کنند و به هیچ وجه تفاوتی بین بستگان مسئولین با سایر متخلفان و مجرمان قائل نشوند.


@ghadiri1404
Www.ghadiri.ir

۹۵/۰۲/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">