پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۵۶ ق.ظ

۰

کارشناس عالی امور استراتژیک گفت: در رأس کسانی که امروز از انتخاب آیت‌الله جنتی عزا گرفته‌اند، آمریکا، اسرائیل، انگلیس و دست‌نشانده‌ها و طرفداران آن‌ها در داخل کشور هستند.

محمدحسن قدیری‌ابیانه کارشناس عالی امور استراتژیک در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهار کرد: مجلس خبرگان رهبری از علمای بزرگ و مورد اعتماد تشکیل شده و این افراد مدافع اسلام هستند و طبیعی است که افراد مؤمن اسلام‌شناس و انقلابی در آن رأی بیاورند.

 وی افزود: پیام انتخاب آیت‌الله جنتی، شکست توطئه کسانی است که تصور می‌کردند می‌توانند مجلس را به نحوی شکل دهند که ولایت را تضعیف کنند.

 کارشناس عالی امور استراتژیک با تبریک این انتخاب به مجلس خبرگان رهبری و ملت شریف ایران، گفت: آیت‌الله جنتی شخصیتی هستند که در دفاع از انقلاب و اسلام ملاحظه هیچ کس جز خدا را نمی‌کنند.

 قدیری‌ابیانه ادامه داد: کسانی که از شورایی شدن رهبری سخن می‌گفتند در توطئه خود شکست خوردند.

 وی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان ادعا می‌کردند که اکثریت مجلس خبرگان به نفع آن‌ها است و این انتخاب پاسخ محکمی به ادعاهای اصلاح‌طلبان بود.

 کارشناس عالی امور استراتژیک خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های آمریکا این است که رهبری و نظام ولایی را از هر طریقی تضعیف کند و سرمایه‌گذاری‌های زیادی در این راه کرده است و حمایت‌های بسیاری از افرادی که طرفدار چنین راهی هستند، داشته است و امروز همه این توطئه‌ها با شکست مواجه شده است.

 قدیری‌ابیانه تصریح کرد: امروز افرادی که دلسوز اسلام، کشور و ملت هستند و اسلام را باور دارند و در مسیر انقلاب و اسلام گام برمی‌دارند از این انتخاب خوشحال هستند.

 وی بیان کرد: در رأس کسانی که امروز از انتخاب آیت‌الله جنتی عزا گرفته‌اند، آمریکا، اسرائیل، انگلیس و دست‌نشانده‌ها و طرفداران آن‌ها در داخل کشور هستند.

 کارشناس عالی امور استراتژیک عنوان کرد: آیت‌الله جنتی شخصیتی انقلابی، باورمند به اسلام و داری اعتماد عمیق به وعده‌های الهی هستند.

 قدیری‌ابیانه بابیان‌اینکه آیت‌الله جنتی مدافع سرسخت حقوق مردم و قانون اساسی هستند و فشارها هیچ تأثیری بر تصمیمات ایشان نمی‌گذارد و چیزی از وضعیت ایشان کم نمی‌کند، افزود: ایشان همواره تلاش داشته‌اند تا عدالت رعایت شود و حق کسی پایمال نشود و به هیچ عنوان اجازه پایمال شدن حقوق کسی را نمی‌دهند.

۹۵/۰۳/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">