پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۱، ۰۲:۰۱ ق.ظ

۰

کاشان- یک کارشناس مسایل بین الملل، ریاست جمهوری اسلامی ایران در اجلاس سران غیرمتعهد که در شهریور ماه سالجاری در تهران برگزار می شود را نقطه عطفی در تقویت جایگاه ارزشمند ایران در جهان دانست.

"محمدحسن قدیری ابیانه" روز چهارشنبه 1391/05/04  در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: برگزاری اجلاس سازمان غیر متعهدها بعنوان بزرگترین تشکل جهانی پس از سازمان ملل متحد، مهم ترین اتفاق دیپلماتیک در طول انقلاب اسلامی در ایران است.

وی افزود: با چند قطبی شدن جهان، بیداری ملت ها، انزوای هرچه بیشتر ایالات متحده امریکا و بحرانی شدن وضعیت غرب شاهد کاهش نفوذ ابرقدرت های مستکبر در جهان و بیدار شدن ظرفیت سایر ملت های آزاده در جهان هستیم.

این کارشناس مدیریت استراتژیک با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران الگویی موفق در زمینه گسترش صلح و مردم سالاری دینی در جهان است، تاکید کرد: در آینده نزدیک، جهان اسلام و سایر کشورهای آزاده صاحب نفوذ در جهان خواهند بود.

قدیری ابیانه تصریح کرد: تا کنون آمریکا و اتحادیه اروپا مواضع خود را موضع همه مردم جهان می پنداشتند؛ اما با بیداری ملت ها و خودباوری آنها، بیشتر کشورهای جهان، از جمله 118 کشور عضو جنبش عدم تعهد در سویی دیگر و مخالف مواضع مستکبرانه چند کشور معدود قرار دارند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا بیان کرد: برگزاری این اجلاس در ایران فرصت مناسبی در تصمیم گیری آزادمنشانه و مقتدرانه سایر کشورها در مقابل جهان تک قطبی خود ساخته غرب و تغییر هر چه بیشتر موازنه قدرت در دنیا امروز به نفع بیشتر کشورهاست.

قدیری ابیانه افزود: همچنین برگزاری اجلاس های دوره ای کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، فرصت مغتنمی برای حل بسیاری از معضلات جهان و وحدت و همگرایی بیشتر ملت های جهان است.

اجلاس سران غیر متعهدها، متشکل از 118 کشور عضو و 20 عضو ناظر است که بر اساس عدم مشارکت در بلوک های نظامی متحد شده و هر سه سال یک بار در یکی از کشورهای عضو برگزار می شود.

شانزدهمین جلسه این اجلاس، دهه اول شهریور ماه سال جاری در ایران برگزار و ریاست آن به مدت سه سال به جمهوری اسلامی ایران منتقل خواهد شد.

۹۱/۰۵/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">