پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۵۵ ب.ظ

۰

آغاز طرح ضیافت اندیشه با حضور قدیری ابیانه در دانشگاه یاسوج

این طرح که با هدف ایجاد تعامل مثبت علمی میان اساتید و تحت عنوان دانش افزایی برگزار می شود، از تاریخ 22 خرداد آغاز شده و تا 30 خرداد ادامه دارد.

مسئول استانی دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از آغاز طرح ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه یاسوج خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته برای پنجمین سال متوالی طرح ضیافت اندیشه ویژه اساتید دانشگاه یاسوج برگزار می شود.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، حجت الاسلام مقدم افزود: این طرح که با هدف ایجاد تعامل مثبت علمی میان اساتید و تحت عنوان دانش افزایی برگزار می شود، از تاریخ 22 خرداد آغاز شده و تا 30 خرداد ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امسال از اساتید مطرح کشوری برای حضور در این دوره دعوت شده است اظهار داشت: دکتر قدیری ابیانه یکی از اساتیدی است که در این دوره حضور دارند و دانشگاه از حضور ایشان استفاده می کند.

مقدم در ادامه به استقبال اساتید از دوره دانش افزایی ضیافت اندیشه اشاره کرد و تاکید داشت: چنین دوره هایی می توانند زمینه ساز تعامل جدی علمی میان اساتید گروه ها و رشته های مختلف باشند که این نکته می تواند در تحقق آزاداندیشی و تحول علمی جامعه دانشگاهی موثر باشد.

۹۵/۰۳/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">