پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۲ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه در گفت‌وگو با «بسیج»:
نویسنده کتاب «این است اسلام» گفت: هر که لباس روحانیت دارد الزاما دانا به همه امور دین نیست؛ این موضوع در خصوص آقای روحانی نیز صدق می کند و بهتر است ایشان به امور اجرایی کشور بپردازد.

محمدحسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با اشاره به تکرار موضوع انحرافی «اسلام رحمانی» از جانب رئیس جمهور گفت: اینکه کشورهایی با نمایش اسلام به عنوان یک دین خشن آب به آسیاب دشمن می ریزند و جنابات داعش را پای اسلام می گذارند ضایعه بزرگی است که باید در رفع آن کوشید اما اینکه رئیس جمهور از اسلام رحمانی نام می برد نشان دهنده نوعی نگاه التقاطی است چراکه اسلام بر رحمانیت خدای متعال تاکید فراوان دارد اما در کنار آن به غضب الهی نیز اشاره می کند.

وی با بیان اینکه با وجود تذکر رهبر معظم انقلاب، معلوم نیست روحانی این اسلام رحمانی را از کجا آورده است، اظهار داشت: اکنون این سوال مطرح است که چگونه ایشان که دم از اسلام رحمانی می زند آنقدر با خشونت و اهانت و تهمت با منتقدین خود برخورد می کند؟

قدیری ابیانه ادامه داد: این صحبت ها انسان را یاد افرادی می اندازد که کلام خدا را نیز به آیات مترقی و غیرمترقی تقسیم می کنند. گویی قرآن تشکیل شده است از آیات مترقی و ارتجاعی.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با تاکید بر اینکه ما یک اسلام بیشتر نداریم و آن هم اسلام ناب محمدی(ص) است، خاطرنشان نمود: در این اسلام عفو و بخشش جای خود را دارد، مجازات ها هم جای خود را داراست. برای مثال صدور حکم اعدام برای سلمان رشدی که اگر توبه کند و زاهد زمان هم شود، این حکم تغییر نمی کند.

نویسنده کتاب «این است اسلام» با بیان اینکه ما اسلام را با تمام ویژگی های آن قبول داریم و خدا را با تمام صفاتش می پرستیم، افزود: هم به رحمانیت خدا و هم به عدالت و عقوبت خدا معتقدیم.

قدیری ابیانه با بیان اینکه اسلام نیازی به تحریف ندارد و روحانی نیز در مقامی نیست که بخواهد لباس ایدئولوگ اسلام را بپوشد، گفت:‌ هر که لباس روحانیت دارد الزاما دانا به همه امور دین نیست؛ این موضوع در خصوص آقای روحانی نیز صدق می کند و بهتر است ایشان به امور اجرایی کشور بپردازد.

۹۵/۰۳/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">