پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۵ ب.ظ

۱

باسمه تعالی

اوگاندا به عنوان سر منشاء رودخانه نیل و نیز سرمنشاء بیماری ایدز شناخته شده است به نحوی که تعداد زیادی از مردم این کشور به این بیماری مبتلا هستند.

ولی آیا بین این دو رابطه ای وجود دارد؟

پاسخ مثبت است و ریشه اتصال این دو ویژگی در شعار صهیونیستها در سلطه از نیل تا فرات نهفته است.

صهیونیستها معتقدند که سرزمین های واقع در بین دو رودخانه نیل تا فرات به آنان تعلق دارد و باید صهیونیستها بر این سرزمین ها تسلط یابند.

به همین لحاظ هم در پرچم این رژیم دو نوار آبی مشاهده می شود که سمبل دو رودخانه نیل تا فرات است.

برای سلطه بر این مناطق صهیونیستها سیاست های متفاوتی را در پیش گرفتند. در رابطه با فلسطینی ها سیاست کشتار و ایجاد و حشت را در پیش گرفتند. بخش هایی از لبنان و سوریه و اردن را با تجاوز به اشغال خود درآوردند و تلاش کردند مردم این مناطق را به مهاجرت و دور شدن از این مناطق ترغیب کنند.

در این راستا در کنار تهدید مردم راه را برای مهاجرت آنها به سرزمین های دوردست فراهم آوردند به نحوی که با حمایت آمریکا، انگلستان و رژیم صهیونیستی، راه برای مهاجرت اعراب فلسطین، لبنان و سوریه و اردن و .. به کشورهای آمریکای لاتین و استرالیا هموار گردید و این کشورها در هیمن راستا از مهاجرت اتباع این کشورها به کشورشان استقبال کردند.

از طرفی صهیونستها برای کشورهایی که در مسیر رودخانه نیل و در بین این رودخانه و رودخانه فرات قرار دارند نقشه ها و توطئه ها طراحی کردند.

اوگاندا به عنوان کشوری که منشاء نیل محسوب می شد باید جمعیت خود را از دست می داد. و برای این منظور گسترش ایدز در این کشور می توانست به این هدف کمک کند. اصولا صهیونیستها در گسترش ایدز در بسیاری از کشورها نقش ایفا کرده اند.

در زمان قذافی چند پرستار زن غربی به عنوان کمک به مقابله با بیماری ها و در چارچوب اقدام انسان دوستانه به صدها کودکان لیبیایی میکروب ایدز تزریق کرده بودند. غربی ها تلاش زیادی کردند تا این پرستاران صهیونیست را از زندان نجات دهند و در نهایت توانستند آنها را از مجازات رهایی بخشند.

اخیرا اعلام شد که بررسی ها نشان میدهد که رواندا سرچشمه اصلی نیل است و از آنجا سرچشمه ها به اوگاندا می رسد. این خبر البته از دید صهیونیستها دور نبوده و شاید بتوان ریشه تهییج رواندایی ها برای نسل کشی بین قبیله های مختلف را نیز در سیاست های پنهان رژیم صهیونیستی دانست.

طبیعتا با پخش این خبر که سرچشمه نیل در رواندا است مقدار سرزمین هایی که صهیونیستها برای خود حق حاکمیت بر آن را قائلند گسترش یافته است.

جالب است بدانیم که حتی مکه و مدینه نیز در اسرائیل بزرگ و در بین رودخانه های نیل تا فرات قرار می گیرند.

کل فلسطین، لبنان، اردن، کویت و بخش هایی از سوریه، ترکیه، عراق، مصر، سودان، اوگاندا، رواندا، اتیوپی، سودان، سودان جنوبی، تانزانیا، بوروندی، کنیا، تانزانیا، کنگو، عربستان، در منطقه بین نیل تا فرات قرار گرفته اند. یعنی صهیونیستها بر تمام یا بخش هایی از 20 کشور ادعای ارضی دارند!

در حالی که طول رودخانه نیل بیش از 6650 کیومتر است اما حوزه آبریز آن 3400000 کیلومتر مربع است.

فعالیت های گسترده ای از سوی صهیونیستها برای تصاحب وخرید زمین های اطراف فرات در ترکیه که سرچشمه فرات است و در عراق و بویژه در کردستان عراق صورت گرفته است.

حمایت صهیونیستها برای تجزیه عراق و جدایی کردستان این کشور هم در راستای همین سیاست است و البته در نهایت اکراد نیز حقی بر این سرزمین ها نخواهند داشت ولی فعلاً صیونیستها تظاهر به دوستی با اکراد می کنند. حال آنکه مطابق با رهنمودهای تلمود کتاب مقدس صهیونیستها، انسان های غیر یهودی همگی حیوانات ناطقی هستند که خداوند آنها را برای خدمت به یهودیان که نژاد برترند آفریده است و نطفه آنها مثل نطفه اسب است و خانه آنها طویله محسوب می گردد.

دکتر محمدحسن قدیری ابیانه

۹۵/۰۴/۲۲

نظرات  (۱)

عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">