پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۱ ب.ظ

۰

اخیرا آقای نیکومنش مدیر سایت احمدی نژادی سخنگو عصبانی از اظهار نظر بنده در مورد روحانی و احمدی نژاد که آنها را فاقد صلاحیت برای ریاست جمهوری دانسته ام به هجویات روی آورده و در صدد تلافی برآمده و داستان سرایی نموده است.

مثلا نوشته که قدیری که در سال 86 سفیر شده در سال 89 عزل شده است.

در حالی که ماموریت سفیری سه ساله است و عزلی در کار نبوده است و ماموریت بنده مثل هر سفیری در موعد مقرر پایان یافته است.

این حرفهایی که الان در مورد احمدی نژاد زدم در قبل از انتخابات اخیر مجلس نیز زده ام و اگر تعدادی از طرفداران احمدی نژاد در ستاد بنده بودند تصمیم خودشان بوده و از مواضع بنده هم مطلع بودند و بین نامزدها بنده را اصلح میدانستند. افرادی هم که احمدی نزاد را فاقد صلاحیت می دانستند و البته ولایتمدار بودند نیز در ستاد بنده بودند.

خود آقای نیکومنش به بنده گفت که با آقای احمدی نژاد صحبت کرده و او بنده را نسبت به دیگر نامزدها اصلح تشخیص داده است. البته خود آقای نیکومش از نقدهای بنده نسبت به احمدی نژاد مطلع بود.

مطالبی که در مورد نظر بنده در مورد حضرت آیت الله نمازی گفتند نیز کذب است.

اینکه در حکم آیت الله نمازی از سوی مقام معظم رهبری تاکید شده است که ایشان نماینده معظم له در امور دینی است از حکم صادره مشخص است ولی به معنی سیاسی نبودن مسئولیت سیاسی امام جمعه نیست بلکه اصولا ما می گوییم نماز عبادی و سیاسی. نه تنها این موضوع در مورد ایشان بلکه سیاسی بودن در مورد ائمه جمعه شهرهای کوچک نیز صدق می کند. 

ضمنا خود امام جمعه محترم به خود بنده فرمودند که تایید نامزدی خاص توسط ایشان و مخالفتشان با نامزدی بنده که شایع شده بود دروغ است و از بنده خواستند که بنده به این شایعات توجه نکنم و کار خود را انجام دهم. پس مشکل چیست?

بله بنده گفتم من خودم را در مسایل سیاسی و بین المللی و اقتصادی و مدیریتی صاحب نظر می دانم. ولی این امر به معنی صاحبنظر ندانستن امام جمعه نیست.

آیا صاحبنظر بودن به معنی مخالفت با نظرات سایرین است.

البته ممکن است نظرات بنده با برخی از نظرات ایشان یا کسان دیگری که بسیار هم محترم هستند تفاوت بکند.

مثلا بنده معتقدم سرمایه گذاری روی فرودگاه کاشان بدون مبنا است و این طرح اقتصادی و منطقی نبوده و در نهایت حتی اگر راه اندازی شود خیلی زود متوقف خواهد شد. این دیدگاه را با خود آیت الله نمازی هم حضوراً مطرح کردم و دیدیم که خود مقام معظم رهبری هم در دیدار با نمایندگان مجلس اصرار نمایندگان برای احداث فرودگاه در هر شهری را فاقد منطق دانستند.

البته احداث این فرودگاه برای بستگان برخی از اعضای شورای شهر و نیز بستگان برخی از اعضای شورای به اصطلاح اصولگرایان بد نشده است. اگر برای مردم آب ندارد برای آنها نان داشته است. 

از نظر بنده احداث پل روبروی مکان نماز جمعه هیچ منطقی ندارد. بهتر بود این پل را در نقطه ای پر ترافیک در شهر می ساختند و برای آن هزینه می کردند.

بهتر بود روال شکل گیری و تصمیم گیری در شورای به اصطلاح اصولگرایان تغییر می کرد و اشکالات آن برطرف می شد و عده ای از باندبازان و رانت خواران مدعی اصولگرایی در آن شورا عضو نمی شدند. این موضوع را هم به استحضار ایشان رساندم.

اینکه در شهری با اینهمه خانم های فرهیخته هیچ خانمی عضو شورای اصولگراین نباشد و یا حتی هیچ خانمی برای انتخاب اعضای این شورا دعوت نشود یکی از ایرادات اساسی به ترکیب این شورا و مراحل انجام آن بود.

خیلی از مواضع ایشان را هم تأیید می کنم و اصولا ایشان را فردی مناسب برای امامت جمعه کاشان و آن منطقه می دانم و بویژه معتقدم بایداز ایشان حمایت نمود کما اینکه حمایت خویش را از ایشان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز اعلام نمودم و خودم هم به ایشان رای دادم.

بسیاری از اعضای مجلس خبرگان مجتهدند از جمله خود آیت الله نمازی. آیا این بدین معنی است که این افراد چون خود مجتهدند  و یا چون خود را مجتهد و صاحب نظر می دانند پس یعنی اجتهاد رهبری را قبول ندارند?! و یا از معظم له حمایت نمی نمایند؟!

مثلا اگر اعضای دفتر امام جمعه مجتهد و صاحبنظر باشند بهتر است یا نباشند?!

حال اگر کسی میخواهد تعبیر خود را به قصد تخریب القا بنماید امر دیگری است?

مقاله آقای نیکومنش مصداق "کافر همه را به کیش خود پندارد" است. و تلاش میکند رفتار دیگران را نیز به قصد قدرت طلبی جلوه دهد.

من زمانی از هاشمی رفسنجانی حمایت میکردم و از وقتی او با رهبری زاویه پیدا کرد من هم با او زاویه پیدا کردم. من تغییر موضع ندادم بلکه او عوض شد.

از احمدی نژاد تا زمانی که فکر می کردم با رهبری همسو است حمایت کردم و وقتی احساس کردم از ولایت دور شده است به نحوی که مشایی را به رهبری ترجیح داده از او حمایت نکردم.

روحانی را هم که از اول او را فاقد صلاحیت می دانستم و این برداشت در این مدت اثبات شده است و او را نیز فاقد صلاحیت و فردی التقاطی می دانم.

من اگر میخواستم با این جوسازی ها و تهمت ها و حملات و تخریب ها عقب نشینی کنم نباید اصلا وارد سیاست می شدم.

بلدم امثال آقای نیکومنش را هم تخریب کنم و سر جایش بنشانم و در فن تبلیغ هم از او ماهرتر و باتجربه ترم ولی به شرعیات پایبندم و مثل انسان های بی دین و قدرت طلب معتقد نیستم هدف وسیله را توجیه می کند.

در مورد احمدی نژاد هم در مقابل تخریب های بی اساس از ایشان دفاع نموده و در موارد متعددی از سیاستهای صحیح او حمایت کرده ام و هم سیاستهای غلطش را مورد نقد قرار داده ام.

در مورد روحانی هم همین روش را در پیش گرفته ام و اگر عمل خوبی از او سر بزند از آن دفاع و انحرافات او را که کم نیست را هم نقد می کنم.

هر دو را هم فاقد صلاحیت ریاست جمهوری می دانم.

به دیگران هم هشدار میدهم که انتخابات مجلس تمام شده و قصد ندارم وارد شرح تخریب های هم شورای به اصطلاح اصولگرایان و هم به اصطلاح اصلاح طلبان شوم. وادارم نکنند که به پاسخگویی و افشاگری روی آورم که اگر چنین کنم نفعی از آن نمی برند.

به آقای نیکومنش هم می گویم شما طرفدار آقای احمدی نژادید و این حق را برای شما قائلم و به آن احترام میگذارم. شما هم این حق را برای بنده و دیگران قائل باشید که نظر متفاوتی داشته باشند و به آزادی نظر و اظهارنظر آنها احترام بگذارید. بهتر است به اصول پایبند باشید و احترام به عقاید دیگران را تمرین کنید.

ریشه فتنه 88 نیز در عدم احترام به رای مردم بود.

مطالب کذب دیگری نیز در مقاله مذکور آمده است که از ورود به آن اجتناب می کنم و اعلام  می کنم که وفاداری به ولی مطلقه فقیه را مظهر ایمان و منطق و عقل می دانم و به آن افتخار می کنم.

۹۵/۰۴/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">