پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۴ ب.ظ

۱

من در کانال تلگرامم عکسی از صحنه اسباب کشی کامرون نخست وزیر انگلستان هنگام ترک محل نخست وزیری انداخته ام که خود در حال جابجایی یک جعبه از اساسش است.
و زیر آن نوشته ام که چنین صحنه ای را در ایران نمی توان دید. یعنی مقامی دفترش را ترک و اساس های شخصی اش را خودش ببرد یا در بردنش کمک کند.

سایت احمدی نزادی سخنگو با انعکاس عکس کانال تلگرام بنده نوشته است:
حال علت حمایت های تلویحی قدیری ابیانه از مقامات انگلستان چیست؟ آیا زندگی طولانی مدت قدیری ابیانه در زمان های قبل از انقلاب و هنگام انقلاب اسلامی و بعد از آن تاثیری بر نگرش وی گذاشته است؟ آیا قدیری ابیانه که از نزدیکان هاشمی رفسنجانی به شمار می رود و در حال حاضر این امر را کتمان می کند، بر عقایدی خاص گروه خود معتقد است؟
اما نکته جالب اینجاست که برخلاف ادعای قدیری ابیانه ، این صحنه ها که ایشان از نوع غربی آن را فقط مشاهده می کنند در همین کشور اسلامی خودمان نیز وجود دارد، به طور مثال در مرداد ماه ۱۳۹۲ دکتر محمود احمدی نژاد پس از تحویل مقام ریاست جمهوری در همان روز از منزلی که در پاستور تعبیه شده بود اسباب کشی نموده و در بدرقه مردمی به منزل خود در میدان ۷۲ نارمک رفت.
در ادامه این سایت دو عکس از آقای احمدی نژاد را هنگام ترک ریاست جمهوری در حالی که در جمع عده ای درحال راه رفتن است انداخته است و در ادامه وشته است:
حال باید دید که چرا آقای قدیری ابیانه از دیدن عکس های خبرگزاری فارس خودداری می کنند و به دیدن عکس های خبرگزاری سلطنتی بریتانیا اکتفا میکنند!

پایگاه خبری تحلیلی سخنگو

پایگاه خبری تحلیلی سخنگو
ملاحظات:
اولا بنده که نفس ترک محل خدمت یک مسئول را مورد توجه قرار نداده ام بلکه هر مسئولی با هر گرایشی بالاخره چه بخواهد و چه نخواهد باید محل کار خود را به مسئول جدید بسپارد.
بنده کمک شخص نخست وزیر را برای حمل بارش مورد توجه و این صحنه را مورد تأکید قرار داده ام.
سایت سخنگو قطعا صحنه ای از بارکشی توسط رئیس جمهور سابق را نداشته است که بخواهد نشان دهد و البته من نمی گویم او باید خود اینکار را می کرد. ولی اینکار نخست وزیر انگلستان را پسندیدم هر چند او در همین مدت جنایات کرد. هیتلر هم نقاش بود. پسندیدن هنر نقاشی او به معنی تأیید جنایات او نیست.
ثانیا از اشتباهات جناب آقای احمدی نژآد این بود که در روزهای پایانی ریاست جمهوریش اقدام به انتقال هدایایی که مقامات خارجی به او در این مدت اهداء کرده بودند کرد و آنها را به دفتر جدید خود برد. کاری که به شدت مورد انتقاد همگان قرار گرفت و در نهایت مجبور به پس دادن آن شد.
وقتی حضرت آیت الله خامه ای رئیس جمهور بودند موزه ای تشکیل دادند برای هدایایی که سران کشورها و مقامات خارجی به ایشان به عنوان رئیس جمهور اهداء کرده بودند. روسای جمهوری بعدی نیز هدایا را در همان موزه قرار دادند.

۹۵/۰۴/۲۷

نظرات  (۱)

کی میشه که ان شا الله دیگه خبری از این احمدی نژاد به گوشمون نخوره!!!
اسباب کشی یک مدیر (اصلا هر کی باشه) به نظر من نشانه یک چیزی هست که درکش برای بعضیا سخته!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">