پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۹ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه: مطمئن باشید پاسخ این بدعهدی ها را مردم در انتخابالت 96 خواهند داد و تازه در آن موقع بسیاری دیگر از این دست مسائل رو خواهد شد که تا به حال مسکوت مانده و مشخص خواهد شد که این دولت چه ها کرده است.

اگر آقای روحانی با اعمالی که توسط برادرش صورت گرفته مثل اعمال نفوذ برای انتساب رئیس بانک رفاه کارگران و انتساب یک سرخه ای به رئیس بانک ملت برخوردی نکند به این معناست که برادرش را بیگناه می داند و در حقیقت برادرش تنها مجری دستورات رئیس جمهور بوده، آنوقت است که ما این انتصابات را از چشم رئیس جمهور و شخص ایشان می دانیم نه کس دیگر.

قدیری ابیانه در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما ، در خصوص انتصاب محمد علی سهمانی به عنوان مدیر عامل جدید بانک رفاه، گفت:ما نباید تعجب کنیم که با لابی آقای فریدون ریاست بانک رفاه کارگران به صدقی داده شده و حقوقی دو برابر حقوق رئیس جمهور آمریکا را برای او در نظر گرفتهشده است و باید بدانید به عناوین مختلف چند صد میلیون تومان هم به او وام داده است و علاوه براینها به افراد خانواده و دوستان خودش هم دهها میلیاردها تومان وام ها داده است. باز هم نباید تعجب کرد که با لابی فریدون ریاست بانک ملت به یک سرخه ای از همشهریان خودش و آقای روحانی داده شده و حقوق 600 میلیونی برایش تعیین شده، رئیسی که با وقاحت وقتی صحبت از عزل او شد تهدید کرد از ایران به بانک جهانی شکایت خواهد کرد! نباید از اینکه بستگان و همشهریان آقای روحانی و حسین فریدون پست های حکومتی و اموال عمومی را مصادره و غارت کرده اند تعجب کرد. و همینطور نباید از جایگزین شدن فردی که او هم فیش حقوقی نجومی دارد به جای علی صدقی برای بانک رفاه کارگران متعجب شد. این فرد تازه منصوب شده هم کسی است که حقوق و وام آ«چنانی گرفته است.

وی افزود: متاسفانه کسانی مامور مقابله با فساد می شوند که خودشان متهم به گرفتن پاداش های چند صد میلیونی هستند. به نظر بنده این مسئله با پایان دوره ریاست جمهوری آقای روحانی پایان خواهد یافت. انشالله در آینده کسانی در راس کار بیایند که به حقوق ملت پایبند باشند و از تعرض به بیت المال خودداری کنند.

مطمئن باشید پاسخ این بدعهدی ها را مردم در انتخابالت 96 خواهند داد و تازه در آن موقع بسیاری دیگر از این دست مسائل رو خواهد شد که تا به حال مسکوت مانده و مشخص خواهد شد که این دولت چه ها کرده است.

وی ادامه داد: یکی از اشتباهاتی که در ایران صورت گرفته این است که تعیین حقوق افراد به مسئولین خود سازمانها واگذار شد، ضمن اینکه در انتصابات شایسته سالاری رعایت نشد و نیز در موارد متعددی به حفاظت از اموال بیت المال هم در بین برخی مسئولین دولت اهمیت داده نشد و هر طور که پیش آمد خرج شد.

باید تاکید کرد که این دولت یک دولت رفاه زده است و یک اشرافیت تازه به دوران رسیده ای در خود دارد که این مسائل را درک نمی کند.

دولتی که چند تن از وزرایش دارایی های بیش از 1000 میلیارد تومان دارند! شاید از نظر آنها این ارقام، رقم بالایی نباشد. شاید همین حقوق رئیس اسبق بانک رفاه و این 234 میلیون که دو برابر حقوق رئیس جمهور آمریکاست به چشمشان نیاید یا حتی حقوق یکسری دیگر از رؤسای بانکها که بیش از این هم هست در چشم این افراد رقمی نباشد ولی اینها اموال بیت المال و پول مردمی است که درآمدی ندارند.

آنچه که از این مسائل به نظر می رسد این است که چند تن از مدیران در این دولت به این نتیجه رسیدند که این دولت تنها 4 سال عمر دارد نه بیشتر، فلذا به این فکر هستند که بارخودشان را در این مدت ببندند. بعضی از کسانی که در حال حاضر سمت های حساسی دارند با اعتقاد به اینکه این دولت 4 ساله است تلاش می کنند پست های جدید و ماندگارتری در دولت بعد برای خودشان دست و پا کنند فلذا درصدد هستند پست های سفارتی را برای خودشان در نظر بگیرند و قبل از اینکه این دولت پایان بپذیرد راهی ماموریت شوند تا بتوانند روی کار بمانند. حتی شایعاتی مبنی بر سرپوش گذاری روی کارهای حسین فریدون به گوش می رسد مبنی بر اینکه برای جلوگیری از مواخذه او و بازجویی، تصمیم دارند با نقشه او را به سمت سفارتی در خارج از کشور بگمارند تا از کشور خارج شود و دیگر نتوانند او را محاکمه کنند. البته امیدوارم این شایعه صحت نداشته باشد در غیر این صورت واقعا برای مملکتمان متاسف می شوم.

وی افزود: آقای رئیس جمهور گفته اند با کسی عهد اخوت نبسته اند ولی آیا با برادرشان هم عهد اخوت نبسته اند؟ آیا با دخالت های برادرشان هم مخالفتی نداشته اند؟

اگر آقای روحانی با اعمالی که توسط برادرش صورت گرفته مثل اعمال نفوذ برای انتصاب رئیس بانک رفاه کارگران و انتصاب یک سرخه ای به رئیس بانک ملت برخوردی نکند به این معناست که برادرش را بیگناه می داند و در حقیقت برادرش تنها مجری دستورات رئیس جمهور بوده، آنوقت است که ما این انتصابات را از چشم رئیس جمهور و شخص ایشان می دانیم نه کس دیگر.

۹۵/۰۵/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">