پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۴۳ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه گفت: سیدحسن خمینی با کسانی رفت و آمد دارد که در فتنه‌ها نقش ایفا کردند و درصدد نفوذ به افکار او هستند، لذا سیدعلی از روی دلسوزی خواست برادر را آگاه کند.

محمدحسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج با اشاره به اظهارات سیدعلی خمینی مبنی بر تلاش عده‌ای معاند برای جدا کردن برادرش از خط ولایت، اظهار داشت: رسانه‌های ضدانقلاب و برخی از عناصر داخلی درصدد نفوذ روی اعضاء بیت امام (ره) هستند و می‌خواهند اینگونه به مردم القاء کنند که بیت امام با رهبری مخالف است.

وی افزود: سخنان و مواضع سیدعلی خمینی نشان داد بر توصیه پدرش مبنی بر حمایت از رهبری پایبند است، در واقع این نوه‌ی امام با اظهارات خود خواست توطئه‌ها را خنثی نماید.

مدیر تاسیس انجمن نخبگان جهان اسلام با بیان اینکه برخی معاشرت‌ها به نفع سید حسن خمینی نیست، ابراز کرد: متاسفانه کسانی با نوه امام راحل رفت‌وآمد می‌کنند که در توطئه‌ها و فتنه‌ها نقش داشتند و در سوابق آنان تلاش برای براندازی نظام و دوری از خط انقلاب مشاهده می‌شود.

وی توضیح داد: عزت و ارزش سیدحسن بیش از هرچیزی به خاطر وابستگی به حضرت امام خمینی(ره) است و اهمیت خود امام نیز به دلیل افکار، اعتقادت و عملکرد ایشان می‌باشد؛ ولایت فقیه با تاکید بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در قانون اساسی گنجانده شد و امام فرمودند پشتیبان ولی فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد.

این کارشناس مسایل سیاسی اظهارات سیدعلی خمینی را از روی دلسوزی برای برادر دانست و خاطرنشان کرد: اعضاء بیت امام خمینی(ره) تا زمانی عزیز و محترم‌اند که مطابق وصیت‌نامه ایشان عمل نمایند وگرنه صرف داشتن رابطه خونی و نسبی ملاک نیست؛ همانا فرزند نوح نیز با پدرش رابطه خونی داشت و به وی پشت کرد.

وی یادآور شد: پروژه به انحراف کشاندن افراد مطرح جامعه واقعیتی است که توسط سازمان‌های جاسوسی غربی سازمان‌دهی می‌شود و آنان می‌خواهند اعضاء بیت امام، رهبری و مسئولین عالی رتبه نظام را جذب کرده و از مسیر انقلاب خارج نمایند؛ غربی‌ها چنین تلاش‌هایی را دارند اما این بدان معنا نیست که حتما موفق می‌شوند چراکه نتوانسته‌اند امثال سید علی خمینی و اعضاء بیت رهبری را به انحراف بکشانند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اعلام اینکه عده‌ای از اطرافیان سیدحسن خمینی درصدد نفوذ به افکار و مواضع وی هستند، بیان کرد: البته برخی از نوه‌های امام به انحراف کشیده شده‌اند که نمونه‌ی بارز آن، خواهران اشراقی است.

۹۵/۰۵/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">