پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۳۵ ق.ظ

۱

ادواردو آنیلی، فرزند ثروتمندترین مرد ایتالیا بود که پس از مسلمان شدن به طرز مشکوکی درگذشت. خانواده آنیلی مدعی شدند که وی هرگز مسلمان نبوده است و ایرانی ها با انتشار فیلم مذکور قصد گرفتن امتیاز از ایتالیا را دارند.

ادواردو، پس از اقامه نماز به امامت آیت الله خامنه ایبه گزارش عصرایران (asriran.com)، ادواردو آنیلی، فرزند ثروتمندترین مرد ایتالیا بود که پس از مسلمان شدن به طرز مشکوکی درگذشت.

او پس از مسلمان شدن، به ایران آمد و در نماز جمعه تهران نیز شرکت کرد.

درآمد سالیانه خانواده آنیلی که مالک کارخانجات فیات، فراری، لامبورگینی، لانچیا، آلفارومئو، دیوکو، چند بانک خصوصی، باشگاه فوتبال یوونتوس و روزنامه های معروف، "کوریره دلاسرا" و "لاستامپا" است، بالغ بر 60 میلیارد دلار می شود.

پس با مسلمان شدن ادواردو که وارث این ثروت هنگفت می شد، جسد وی زیر یکی از پل های معروف ایتالیا کشف شد. پس از این ماجرا، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، مستندی درباره ادواردو ساخت که پخش آن بازتاب گسترده ای در سطح جهان داشت.

در پی این افشاگری، خانواده آنیلی مدعی شدند که وی هرگز مسلمان نبوده است و ایرانی ها با انتشار فیلم مذکور قصد گرفتن امتیاز از ایتالیا را دارند.

در همین رابطه وکیل خانوادگی آنیلی با اعلام این مطلب که مادر ادواردو یهودی است به "شهروند" گفت: آنچه ایرانی ها می گویند شبیه به جوک و سراسر تناقض است زیرا امروز علم چنان پیشرفت کرده است که اگر بخواهند کسی را بکشند، نیازی به هل دادن او از روی پلی به آن مشهوری نیست. ایرانی ها فکر می کنند هر غیر مسلمانی که ریش گذاشت، مسلمان شده است.

وی  افزود: دین اسلام دین بزرگی است و برای تبلیغش نیاز به دروغ و تهمت نیست. در غرب تنها چیزی که تاثیر ندارد دین و عقاید شخصی است.

وی افزود: ایرانیها (دولت ایران) بهتر است به فکر مشکلات داخلی خود باشند. وی در پایان این گفتگو خواستار برخورد حقوقی با این مساله شد و گفت: به خاطر اشاعه این تهمت ها، از سوی خانواده آنیلی شکایتی  علیه دولت ایران در دست طرح است.

وی، همزمان بودن آغاز این تبلیغات در ایران را با ایراد برخی سخنان مداخله جویانه نمایندگان مجلس ایتالیا علیه ایران و حمایت برخی گروه های دولتی ایتالیا از تحریم اقتصادی و سیاسی این کشور، دلیل احتمالی راه اندازی تبلیغات بر ضد خاندان آنیلی عنوان کرده و می گوید: شاید دولت ایران با هدف اعمال فشار بر دولت ایتالیا این تبلیغات را علیه خاندان ما به  راه انداخته است.

۳۰ آبان ۱۳۸۵

۹۵/۰۶/۰۶

نظرات  (۱)

۱۲ مهر ۹۵ ، ۰۹:۴۳ سار خاتمی فر
چقدر ترسیدن این خانواده...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">