پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۱۷ ب.ظ

۰

محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با پایگاه خبری نما:ادامه بازی اصلاحات برای ورود مینو خالقی به مجلس

خانم خالقی به مجلس برگشتنی نیست، نه تنها شورای نگهبان او را رد صلاحیت کرده بلکه شورای حل اختلاف قوا نیز این حکم را تاکید نمودند.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با پایگاه خبری نما در رابطه تلاش اصلاح طلبان برای ورود مینو خالقی به مجلس گفت: خانم خالقی به مجلس برگشتنی نیست، نه تنها شورای نگهبان او را رد صلاحیت کرده بلکه شورای حل اختلاف قوا نیز این حکم را تایید نمودند.

در حقیقت کسانی که اصرار دارند خانمی که در سفر به خارج کشف حجاب کرده است به مجلس راه پیدا کند در حال نشان دادن اعتقادات خود هستند.

این افراد با این سخنان نشان می دهند که اعتقادی به مبانی اسلام ندارند. این افراد نباید فراموش کنند که این مجلس، مجلس شورای اسلامی است، این افراد با این مواضع عدم پایبندی خود به مبانی جمهوری اسلامی را به نمایش می گذارند و طبیعتا شورای محترم نگهبان باید مواضع آنها را در بررسی صلاحیتشان برای دوره بعدی مد نظر قرار دهد.

کارشناس مسائل استراتژیک افزود: در قانون آمده که نامزد ها و همچنین مردم حق ندارد علیه نامزدهای دیگر صحبتی کنند بلکه باید تنها خود و نامزد مورد نظر خود را تبلیغ کنند. این بند به این جهت آمده است که اگر کسی مطلب خلافی در مورد نامزدی داشت آن را به مرجع عالی شورای نگهبان منعکس کند تا شورای نگهبان در مورد آن مسئله بررسی و اظهار نظر نماید. حال اگر نامزدی فریب کاری کرد و توانست از فیلتر شورای نگهبان رد شود در حقیقت این فرد مردم را نیز فریب داده است.

آیا اگر مردم مومن اصفهان می دانستند که خانم خالقی در سفر خارجه کشف حجاب کرده به او رای می دانند؟ کسانی که به دنبال ورود خانم خالقی به مجلس هستند نگاه سکولار دارند. از نظر آنها گلشیفته فراهانی نیز باید تایید صلاحیت شود. البته این دو موضوع با یکدیگر قابل مقایسه نیست.

وی افزود: آقای علی مطهری در مناظره ای با اینجانب گفت: اگر این وضعیت ادامه پیدا کند مثلا اگر معلوم شود که رئیس مجلس شورای اسلامی شراب خوار است، شورای نگهبان به خود حق خواهد داد وسط سخنرانی او را از صندلی ریاست به پایین بکشد!

معنای دیگر این عبارت این است که شورای نگهبان باید در مورد شراب خواری فرضی حتی رئیس مجلس بی تفاوت باشد. با این تفاسیر نه تنها کشف حجاب در خارج از کشور بلکه شراب خواری هم نباید مانع تایید صلاحیت یک نامزد شود.

در چنین شرایطی کسانی که نفاق به خرج می دهند و به ضوابط اسلامی پایبند نیستند و شورای نگهبان و مردم را فریب می دهند خواهند توانست به مسائل دیگر هم نفوذ کنند و اهداف پلید خود را از موضع حاکمیت دنبال نمایند و مجلس شورای اسلامی را به مجلس نفاق تبدیل کنند. به همین دلایل واضح است که نباید به هیچ عنوان به این افراد میدان داد.

۹۵/۰۶/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">