پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۴۹ ق.ظ

۰

یک فعال سیاسی معتقد است که روحانی رای زیادی در سال 96 ندارد ، زیرا در این مدت نتوانسته است به وعده‌هایش عمل کند و در این یک سال آخر هم هیچ تغییری نمی‌تواند ایجاد کند.

محمدحسن قدیری ابیانه، فعال سیاسی و سفیر سابق ایران در استرالیا در گفت‌وگو با نامه نیوز در خصوص وضعیت جبهه پایداری برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 گفت: پایداری‌ها برای معرفی گزینه برای کاندیداتوری فرصت زیادی دارند اما بعید هم می‌دانم که بخواهند به سمت حمایت از محمود احمدی‌نژاد بروند، البته بخشی از این گروه وی و عملکردش را قبول دارند و برخی دیگر خیر. البته ناگفته نماند که پایداری ها بدون گزینه نخواهند ماند.

وی اشاره ای نیز به موضوع انتقادی اصولگرایان به احمدی نژاد یعنی حمایت او از مشایی کرد و گفت: مسئله احمدی‌نژاد فقط شخص اسفندیار رحیم مشایی نیست بله افکار مشایی است!

امکان ایجاد وحدت در میان اصولگرایان

قدیری ابیانه با اشاره به وحدت اصولگرایان در زمان باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدوارم که در این راه موفق شوند، البته احتمال رسیدن به وحدت هم زیاد است.

وی ادامه داد : اینکه برخی از اصولگرایان می‌گویند احتمال دارد که از روحانی حمایت کنیم یک نظر شخصی است و امکان ندارد زیرا روحانی خط قرمز اصولگرایان است!

بررسی گزینه‌های انتخاباتی در شورای اصولگرایی

این فعال سیاسی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا افرادی مانند ولایتی، قالیباف و جلیلی مورد حمایت اصولگرایان برای انتخابات هستند یا نه، گفت: این امکان هم وجود دارد اما گزینه‌ها باید در شورای اصولگرایی مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرند؛ اصولگرایان به دنبال یک گزینه رای آور و ولایت مدار هستند.

دیگر کاری از دست روحانی بر نمی‌آید!

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به عملکرد حسن روحانی گفت: روحانی در این 3 سال نشان داده که عملکرد خوبی نداشته و برای انتخابات آینده امکان رای آوری او کم است.من معتقدم او در این فرصت باقی مانده نمی‌تواند کاری انجام دهد زیرا هر تغییری برای مردم حکم تبلیغات انتخاباتی دارد.

وی ادامه داد: روحانی قبل و بعد از انتخابات وعده‌هایی را داد که با واقعیت هماهنگی نداشت. وعده‌هایی مانند حل مشکلات در 100 روز، رفع تحریم‌ها پس از برجام و غیره.

تمایل احمدی‌نژاد به حضور در انتخابات

محمدحسن قدیری ابیانه با بیان اینکه احمدی‌نژاد تمایل دارد تا در انتخابات حضور پیدا کند ،گفت: وی مایل است تا وارد صحنه شود البته این امکان هم وجود دارد که بخواهد از فرد دیگری حمایت کند. اما قبل از همه چیز باید دید که آیا روحانی و احمدی‌نژاد صلاحیت‌شان در شورای نگهبان تایید می‌شود یا خیر!

۹۵/۰۶/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">