پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۳۵ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه گفت: من امیدی به مبارزه با فساد در این دولت ندارم، من به کسی که قراردادهایی همچون کرسنت را امضا کرده اند و امروز خواهان انعقاد قراردادها جدید نفتی هستند اعتماد ندارم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو محمد حسن قدیری ابیانه عصر امروز در همایش خسارت محض که به همت کمیته دانشجویی توقف نفوذ در حوزه هنری برگزار شد گفت: مشکل ما از ایام تبلیغات انتخابات در سال 92 شروع شد زمانی که نامزدهایی که سوابق مهمی در انقلاب داشتند برای این که بتوانند رای حامیان آمریکا را افزایش دهند شروع به بده بستان ها کرده و مدعی بودند که با مذاکرات همه مشکلات کشور حل خواهد شد.

 وی ادامه داد: در انتخابات 92 کسانی که سوابق مثبتی در انقلاب داشتند با گفتن ادعاهایی مبنی براینکه با مذاکرات مشکلات حل می شود جمعیت بیشتری از مردم را دچار شک کرده که شاید واقعا با مذاکره با آمریکا مشکلات از میان برود.

 

قدیری ابیانه با اشاره به اظهارات دولتی ها در مقابل دشمنان کشورمان گفت: روحانی در انتخابات مدعی بود که باید چرخ سانتریفیوژهایمان بچرخد به شرطی که چرخ کارخانه هایمان بچرخد. کلینتون پس از شنیدن این شعارها شروع به مسافرت و تشویق در کشورها کرد تا تحریم ها را علیه ایران افزایش دهند.

 

کارشناس مسائل استراتژیک ادامه داد: روحانی با این پیامش ناخواسته به دشمنان این پیام را به آنها منتقل کرد که برای متوقف کردن چرخ سانتریفیوژها به سراغ چرخ کارخانه ها بروید. سالها قبل روحانی ادعای دیگری هم داشت که خط قرمز ما صدور قطع نامه در شورای امنیت است. دشمنان این نظام هم دقیقا سراغ همین موضوع رفته اند و قطع نامه هایی را علیه ایران صادر کردند.

 

قدیری ابیانه ادامه داد: بارها از زبان دفتر ریاست جمهوری و دولتی ها شنیدیم که تعامل با آمریکا اصل است و حقوق هسته ای در مقابل آن چیزی نیست، اگر به فرض صدور قطع نامه برای دولت خط قرمز است و یا اینکه باور دارند در عرض ده دقیقه دشمن می تواند قدرت ما را از بین ببرد نباید این صحبت ها را به زبان بیاورند.

 

کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه ما شاهد اشتباهات پی در پی دولت در دیپلماسی اش بودیم ادامه داد: وزارت خارجه پوستری را تهیه کرد و از هنرمندان و کارگردانان خواست تا آن را امضا کنند مضمون آن بدین شرح بود که هر توافقی بهتر از عدم توافق است. عملا این پیام به آمریکا داده شد که افکار عمومی ایران درصدد فشار به دولت بوده و دولت یازدهم هم مجبور است از مواضع خود کوتاه بیاید.

 

وی با بیان اینکه ما شاهد بودیم که روحانی جواب گزافه گویی آمریکا را نمی دهد افزود: ما ندیدیم که روحانی به عنوان رئیس جمهور کشورمان جواب های کوبنده ای را به اوباما بدهد از او شاهد بودیم که بارها از ادب رئیس جمهور آمریکا صحبت کرده ولی می بینیم که هر جایی که رهبر معظم انقلاب صحبت می کند بلافاصله به میدان آمده و خلاف آن صحبت می کند.

قدیری ابیانه اضافه کرد: من یک مصاحبه ای را خواندم که منبع آن را نمی دانم چه قدر موثق است شنیدم آیت الله ناطق نوری به دیدار روحانی رفته و از او سوال کرده که چرا در تریبون های مختلف خلاف مواضع رهبر معظم انقلاب صحبت می کنید وی در پاسخ گفته است من با این گونه مواضع می خواهم افراطی ها مدت زمانی مشغول باشند و به همه دنیا بگویم دولت مستقل تصمیم می گیرد.

 

کارشناس مسائل استراتژیک گفت: به جای اینکه این روزها شاهد وحدت میان دولتی ها با نظام باشیم آنها درصددند که به جهانیان بگویند که خلاف مواضع رهبری گام برمی داریم.

 

وی گفت: امروز برخی ها از ذخیره نظام بودن برخی از افراد صحبت می کنند خطاب به آنها می گوییم اگر برداشت کنندگان بیت المال ذخیره نظام  هستند پس مفسدین فی الارضی که اعدام می شوند ذخیره زیرخاکی نظام هستند این دولت افتخار می کند که اسامی خاطیان بحث فیش های حقوقی را به قوه قضاییه معرفی نکرده است.

قدیری ابیانه با بیان اینکه دولت به ازای هر خانواده 4 نفری 27 میلیون تومان بدهکار است گفت: دولت حاضر به برخورد قاطع با مفسدین نیست و بعد مدعی است که محتاج سرمایه گذاری است این دولت ذاتا به مردم نیاز ندارد و احساس نیاز به غرب می کند.

 

کارشناس مسائل استراتژیک هدف فعالیت های نامطلوب دولت را برنده شدن در انتخابات دانست و گفت: دولت به هر قیمتی می خواهد دولت چهار سال بعد هم رئیس جمهور باشد و برای این کار حاضر است امتیاز بدهد. بارها شنیدیم که مقامات دولتی در گفتگو با طرف های غربی مطرح کرده اند که اگر توافق حاصل نشود در انتخابات رقبایمان پیروز خواهند شد. این حرف خیلی قبیح است که کسی برای پیروزی در انتخابات به سمت دشمن دست دراز کند.

 

وی ادامه داد: دشمن اگر بداند برای پیروزی در انتخابات نیاز به امتیاز است از امتیازاتمان کم خواهد کرد نباید این گونه سخنان را از زبان مقاماتمان بشنویم.

قدیری ابیانه با بیان اینکه مگر امام نگفت اگر دشمن از شما خوشش آمد بدانید در مسیر اشتباهی هستید اظهار داشت: من هم اگر جای طرف غربی بودم از کسی حمایت می کردم که مقابل ولایت و ایمان بایستد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نمی دانم چرا به روحانی شیخ دیپلمات می گویند ما که از او دیپلماسی ندیدیم، من امیدی به مبارزه با فساد در این دولت ندارم من به کسی که قراردادهایی همچون کرسنت را امضا کرده اند و امروز خواهان انعقاد قراردادها جدید نفتی هستند اعتماد ندارم و البته امیدی هم ندارم که دولت در باقی عمرش تغییر رویه دهد تنها یک راه برای نجات کشور باقی می ماند و آن این است که در سال 96 برخلاف نظر رئیس جمهور آمریکا و سیا عمل کنیم.

۹۵/۰۶/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">