پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۱، ۰۶:۵۱ ب.ظ

۰

گروه سیاسی: سفیر اسبق ایران در مکزیک اظهار کرد: مانع بزرگ ترویج اسلام در بین مسیحیان، حاکمیت صهیونیسم بر رسانه‌های جهان و تبلیغات گسترده آن‌هاست که خود را دوستان مسیحیت معرفی می‌کنند و در مقابل مسلمانان را دشمنان مسیحیت شناسانده‌اند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، محمدحسن قدیری ابیانه، سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا و کارشناس ارشد مسائل بین‌الملل شب گذشته، 13 مردادماه، با حضور در بخش «ره‌یافتگان» بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ضمن بررسی وضعیت تبلیغ دین مبین اسلام در غرب به بیان خاطراتی از ادواردو آنیلی و فعالیت‌های تبلیغی خود در غرب پرداخت.

وی در سخنانی با اشاره به موقعیت و شرایط کشورهای همجوار ایالات متحده آمریکا اظهار کرد: در آمریکا تبلیغ زیادی علیه اسلام و ایران صورت می‌گیرد و دروغ‌های بزرگی مطرح می‌شود و بر همین اساس کشورهای همجوار نیز در اثر چنین تبلیغات‌ سوئی نگاه مثبتی به اسلام ندارند.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: در میان چنین تبلیغاتی ما از هر فرصتی استفاده می‌کردیم و در قالب پاسخ به سؤالات و رفع شبهات مطرح شده، تبلیغات را خنثی می‌کردیم؛ به‌گونه‌ای که در کشور مکزیک بیش از 300 نفر به دین مبین اسلام روی آوردند و مسلمان شدند؛ بسیاری از این افراد، کسانی بودند که هنگام ورود به جلسات پرسش و پاسخ ما موضع ضد اسلام داشتند اما هنگام خروج، طی مراسمی شهادتین را بر زبان جاری می‌کردند.

سفیر سابق ایران در مکزیک گرایش روزافزون افراد به اسلام را دلیلی بر مهیا بودن شرایط برای گسترش اسلام در جهان عنوان کرد و گفت: ما برای اینکه افراد را با اسلام آشنا کنیم و بتوانیم افراد را جذب کنیم، ابتدا مخاطب‌شناسی کردیم؛ یعنی سؤالات و شبهات و زمینه‌های فکری‌ای که داشتند را استخراج کردیم و با مقایسه باورهایشان با باورهای اسلام توانستیم زمینه را برای جذب آنها مهیا کنیم.

وی با اشاره به تحریف‌های صورت گرفته در انجیل و باورهای مسیحیت گفت: در مسیحیت و انجیلی که دراختیار مسیحیان است، تحریف‌ها و مطالب غیر واقعی مطرح شده تا جایی که مسیحیان ناچارند عقل را در مواجهه با دین کنار بگذارند و عقل را بزرگ‌ترین دشمن ایمان معرفی کنند.

قدیری ابیانه معرفی و شناساندن نگاه اسلام به مسیحیت را یکی از عوامل مؤثر در جذب مسیحیان به اسلام دانست و گفت: باید به مردم غرب نگاه اسلام به مسیحیت، حضرت مسیح(ع) و حضرت مریم (س) شناسانده شود؛ اگر این نگاه را بشناسانیم نگرش و اعتقادشان نسبت به اسلام تغییر می‌کند.

وی همچنین اظهار کرد: البته مانع بزرگ ترویج اسلام در بین مسیحیان، حاکمیت صهیونیسم بر رسانه‌های جهان و تبلیغات گسترده آن‌هاست که خود را دوستان مسیحیت معرفی می‌کنند و در مقابل مسلمانان را دشمنان مسیحیت شناسانده‌اند؛ در حالی که با معرفی و شناساندن نگاه یهودیان نسبت به مسیحیت می‌توان آنها را منزوی کرد.

سفیر اسبق ایران در استرالیا تصریح کرد: مسیحیان همانطور که از نگاه اسلام به مسیحیت و حضرت مسیج(ع) بی‌اطلاع هستند، از باور یهودیان نسبت به مسیحیان نیز اطلاعی ندارند؛ یهودیان حضرت مسیح را قبول ندارند و معتقدند هیچ معجزه‌ای در مورد ایشان رخ نداده است؛ این نگاه از مسیحیان پنهان مانده است و می‌توان با نشان دادن و تبیین آن، این بخش از یهودیان را منزوی کرد.

۹۱/۰۵/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">