پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۴ ب.ظ

۰

*با فداکاری باید عده‌ای را از انحراف نجات داد

محمدحسن قدیری ابیانه مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام با اشاره به کتاب‌های منتشر شده توسط آقای بابازاده مقدم در مورد عرفانهای انحرافی گفت: کاری که بابازاده مقدم انجام داده فقط استفاده رساندن است و کاربردی در زندگی خود او ندارد. اما ورود به این مسائل یک فداکاری می‌طلبد تا به واسطه این فداکاری عده‌ای را از انحراف نجات دهد.

وی با اشاره به اینکه در دوره‌ای به سر می‌بریم که بخاطر موقعیت انقلاب اسلامی دشمن در صدد ضربه زدن به اسلام است گفت: بنا به تحلیل استراتژیست‌ها مسیری که انقلاب اسلامی طی می‌کند به سمتی است که تمدن بزرگ اسلامی تشکیل شود و دشمن با ترویج تفکرات انحرافی درصدد ضربه زدن به اسلام است.

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام گفت: یکی از روش‌های استعمار از قدیم برای سلطه‌ پیدا کردن ایجاد تفرقه بوده و ایجاد مذاهب یکی از روش‌های دامن زدن به تفرقه است. وهابیت و داعش در راستای همین ایجاد تفرقه‌ها ایجاد شده و دیده‌ایم که رژیم صهیونیستی بارها اعلام کرده که داعش خطری برای آنها ندارد در حالی که داعش امروز نسخه پیشرفته‌تر وهابیت است.

*ضعیف عمل کرده‌ایم

او اضافه کرد: پیروان جریان انحرافی داعش معتقدند که عبادت مخصوص خداست اما در مناسک حج به جای پرستش خداوند خانه سنگی (کعبه) پرستش می‌کنند و معتقدند که کعبه باید ویران و حاجیان چون مشرک هستند باید کشته شوند، با این حال ما چقدر توانسته‌ایم که این موضوعات را به اطلاع جهان اسلام برسانیم و در این موضوع باید اقرار کنیم که ضعیف عمل کرده‌‌‌ایم.

قدیری ابیانه با اشاره به مواضع اخیر وزیر امور خارجه عربستان سعودی گفت: او در مذمت شیعیان گفته ایران همان است که حکم اعدام برای سلمان رشدی صادر کرده و این کشور مصداق تروریسم است.

وی گفت همین موضع عربستان در مذمت حکم اعدام سلمان رشدی را باید به گوش مسلمانان جهان رساند.

*از گفت‌وگوی فرهنگ‌ها به عنوان یک سلاح تهاجمی استفاده کنیم

او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روش‌های استکبار برای نفوذ در جوامع گفت: استکبار برای تئوری‌پردازی افرادی را استخدام می‌کند و فردی مانند شهید ادواردو آنیلی می‌دانست که تئوری‌پردازان مستخدم‌های پدر سرمایه‌دارش هستند. مثلا همین موجی که درست می‌شود که عصر جنگ گذشته من این را ناشی از همان تئوری‌پردازی‌ها می‌دانم، یا مثلا بیان می‌شود که اکنون دوران جنگ به سر آمده و عصر گفت‌وگوی فرهنگ‌هاست البته من با طرح گفت‌وگوی فرهنگ‌ها مخالف نیستم به شرطی که از آن به عنوان یک سلاح تهاجمی استفاده کنیم و حودمان باورمان نشود که عصر جنگ گذشته است..

این کارشناس مسائل بین‌المللی گفت: باید بدانیم که جهان به سمت چند قطبی شدن در حرکت است و دیگر قدرت آمریکا رو به افول است و درجهان در حال تغییر هم فرصت‌ها و هم تهدیدهای بسیاری وجود دارد و جنگ‌ها معمولا در این ایام روی می‌دهد و قدرت‌ها برای ماندن در مسند تئوری‌پردازی می‌کنند و نیروهایی هستند که این تئوری‌ها را تکرار می‌کنند که این‌ها دو نوع‌اند یا از سر بی‌اطلاعی مرعوب و مجذوب آن تئوری‌ها شده و یا خادم آنها هستند.

*صادق زیباکلام رایگان به قدرت‌ها خدمت می‌کند

وی اضافه کرد: برخی افراد در ایران مانند آقای صادق زیباکلام، من که اطلاع ندارم پول می‌گیرد یا نه، ولی حداقل می‌شود گفت مجانی به این قدرت‌ها خدمت می‌کند. باز آن کسی که پول می‌گیرد یک هزینه‌ای برای دشمن ایجاد کرده اما شبه روشنفکران که متظاهر به روشنفکری هستند هر آنچه آنها بگویند از زبان اینها شنیده می‌شود، اینها در واقع وابسته به ارتجاع‌اند رایگان در خدمت اهداف آنها قرار دارند.

قدیری ابیانه در پایان گفت: در ایران کسانی داریم که متاسفانه در حکومت هم هستند اما از این که غرب و مثلا بی‌بی‌سی از آنها تعریف می‌کند خرسند می‌شوند.

وی با اشاره به کتاب های چاپ شده توسط آقای بابازاده مقدم در مورد عرفان های کاذب و انحرافی گفت که این کتاب‌ها زیربنا و خوراک برای فعالیت‌های آگاهی بخش دیگر به شمار می‌رود.

قدیری ابیانه این مطالب را در آیین‌ رونمایی از  کتاب‌های حسین بابازاده مقدم با محوریت عرفان‌های نوظهور که در خبرگزاری فارس برگزار شد مطرح کرد.

۹۵/۰۷/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">