پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۹ ب.ظ

۰

نامه سرگشاده جمهوری‌خواهان، «خنجری از پشت» به ترامپ!
«محمدحسن قدیری ابیانه» کارشناس سیاست خارجی و سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فیلم منتشر شده از ترامپ با موضوع روابط غیر اخلاقی وی که مربوط به چند سال گذشته است، گفت: ترامپ در این فیلم مشهوریت خود را عاملی برای تبعیت زنان از وی در آمریکا عنوان کرده است.
وی با اشاره به محکومیت این اظهارات دونالد ترامپ از سوی جامعه زنان آمریکا، افزود: نمایندگان سابق کنگره و سنا نیز در راستای اظهار حمایت از حقوق زنان آمریکا و جذب آرای آنان، اقدام به محکومیت حضور ترامپ در انتخابات آتی ایالات متحده کرده‌اند.
قدیری با اشاره به این‌که ترامپ گمان نمی‌کرد که روزی در مسیر رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری کاخ‌سفید قرار بگیرد و اظهاراتش در آن روزگار، دردسرهای امروز را به‌همراه داشته باشد، ادامه داد: البته مخالفت امروز سناتورهای جمهوری‌خواه سابق کنگره، قطعا به‌زیان ترامپ تمام خواهد شد و شانس موفقیت وی را برای ورود به کاخ‌سفید کاهش خواهد داد.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان این که اعلام موضع جمهوری‌خواهان در قبال فیلم منتشر شده از ترامپ، موجب خارج شدن احتمالی آنان از دایره تصمیم‌گیری‌های سیاسی در ایالات متحده می‌شود، تصریح کرد: تنها راه جمهوری‌خواهان برای این دوره از انتخابات آمریکا، اعلام جایگزینی برای دونالد ترامپ است که با توجه به اندک فرصت باقیمانده به انتخابات، این اقدام مشکل‌ساز و غیرممکن خواهد بود.

وی با بیان این‌که اقدامات موجود در کارنامه ترامپ ممکن است منجر به شکست جمهوری‌خواهان شود، تصریح کرد: اگر ترامپ به‌عنوان ریاست بعدی کاخ‌سفید انتخاب شود شکست‌های بسیاری را برای تمامی جامعه آمریکا به‌بار می‌آورد. 
۹۵/۰۷/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">