پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۷ ب.ظ

۰

برگزاری دوره‌های «جریان شناسی نفوذ در ایران» با حضور اساتید مطرح کشوری
مدیر خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان گفت: دوره‌های «جریان شناسی نفوذ در ایران» و «تجربه نوردی» با حضور اساتید مطرح کشوری ویژه عموم، در خانه انقلاب اسلامی اصفهان برگزار می‌شود.
ابراهیم عمرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص فعالیت‌ها و برنامه‌های جدید خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان اظهار کرد: خانه انقلاب اصفهان دو دوره خاص را برنامه‌ریزی کرده است که یکی از آن‌ها تحت عنوان «جریان شناسی نفوذ در ایران» است.

*برگزاری دوره «جریان شناسی نفوذ در ایران» با حضور اساتید مطرح کشوری

وی در خصوص دوره «جریان شناسی نفوذ در ایران» افزود: این دوره در روزهای پنجشنبه هر هفته از ساعت 15 الی 17 در خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان برگزار می‌شود که اولین جلسه آن از پنجشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد.

مدیر خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان تصریح کرد: افراد علاقه‌مند به شرکت در دوره «جریان شناسی نفوذ در ایران» باید با تماس با شماره 33387535-031 برای شرکت در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.

وی تأکید کرد: دوره «جریان شناسی نفوذ در ایران» در 8 نشست مقدماتی تشکیل می‌شود که این نشست‌ها عمومی بوده و با حضور اساتید مطرح کشوری برگزار می‌شود.

عمرانی در ادامه با بیان اینکه اولین جلسه از این دوره با حضور حجت‌الاسلام احمد رهدار برگزار می‌شود، عنوان کرد: اساتید دوره «جریان شناسی نفوذ در ایران» محمد حسین رجبی دوانی، احمد رهدار، حسین مطیع، سجاد نوروزی، سید صادق کوشکی، محمدحسن قدیری ابیانه، محمدحسین ساعی، جواد نیک معین، نادر طالب‌زاده، وحید یامین پور، فؤاد ایزدی و شهریار زرشناس هستند.

*سیر مطالعاتی «اندیشه‌های سیاسی امام خمینی (ره)» در خانه انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

وی در رابطه با سیر مطالعاتی «اندیشه‌های سیاسی امام خمینی (ره)» ادامه داد: این دسته از نشست‌ها به‌ صورت ماهیانه در پنجشنبه‌ها برگزار می‌شود که روز پنجشنبه 29 مهر 95 اولین نشست این دوره با حضور حجت‌الاسلام محمد عمومی برگزار خواهد شد.

مدیر خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان اضافه کرد: سیر مطالعاتی «اندیشه‌های سیاسی امام خمینی (ره)» ویژه عموم در خانه انقلاب اسلامی اصفهان از ساعت 15 الی 17 به‌ صورت ماهیانه در روزهای پنجشنبه‌ برگزار خواهد شد.

وی در خصوص دوره «تجربه نوردی فرهنگی» اظهار کرد: این دوره در خانه انقلاب برگزار می‌شود، این خانه الگوهای فرهنگی را در کشور رصد کرده و از آن‌ها برای حضور در نشست‌های این دوره دعوت به‌ عمل ‌آمده است.

*تبادل تجربه بین الگوهای فرهنگی و مردم در رویداد« تجربه نوردی»

عمرانی ابراز کرد: الگوهای فرهنگی رصد شده توسط خانه انقلاب اصفهان، در دوره «تجربه نوردی فرهنگی» تجربه‌های خود در زمینه فرهنگی را درر اختیار علاقه‌مندان خواهند گذاشت.

وی بابیان اینکه دوره «تجربه نوردی فرهنگی» در 4 هفته در خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان برگزار می‌شود، تأکید کرد: در این دوره الگوها و علاقه‌مندان تجربیات خود را در زمینه فرهنگی به تبادل خواهند گذاشت و آن‌ها را به‌ نقد خواهند کشید.

مدیر خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان خاطرنشان کرد: دوره «تجربه نوردی فرهنگی» از چهارشنبه 28 مهر 95 به‌ صورت هفتگی در همین روز هر هفته از ساعت 16 در خانه انقلاب اسلامی اصفهان برگزار می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: تبلیغات شهری این برنامه‌ها از امروز در شهر آغاز شده است که مردم با دیدن این تبلیغات می‌توانند از جزئیات این برنامه‌ها اطلاع پیدا کنند.

۹۵/۰۷/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">