پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۱، ۰۴:۵۲ ق.ظ

۰

کارشناس مسائل استراتژیک و سفیر سابق ایران در مکزیک گفت:‌ دولت ایران واقف است که اینگونه اعمال توسط نیروهای ضددولتی بوده است و دولت سوریه برای حفظ امنیت و رهایی ربوده شدگان از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل استراتژیک و سفیر سابق ایران در مکزیک در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به ربوده شدن زائران ایرانی در سوریه اظهار داشت: یکی از دلایل ربوده شدن زائران ایرانی در سوریه و گروگان گیری ماموران هلال‌احمر در لیبی و نیز اقداماتی نظیر حملات تروریستی به کاروان‌های‌ ایرانی در عراق با هدف محروم کردن دولت‌های سوریه و عراق از درآمدهای حاصل از سفرهای زیارتی است.

وی با بیان اینکه سررشته همه این امور زشت بین‌المللی در دست دولت‌هایی نظیر آمریکا،انگلیس و رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: عملیاتی که توسط القاعده در عراق و سوریه علیه مراکز مذهبی و مردم این کشور صورت می‌گیرد با برنامه ریزی استکبار است که توانسته است در بخشی از نیروهای القاعده نفوذ کرده و مدیریت آن را در دست بگیرد، این نفوذ در حدی  است که نیروهای انتحاری نیز  از هدایت شدن توسط استکبار و صهیونیسم بی اطلاع مانده اند.

کارشناس مسائل استراتژیک با تاکید بر اینکه سیاست ایجاد اختلاف بین پیروان مذاهب اسلامی از جمله سیاست‌های خبیثانه‌ای است که انگلیس در آن تبحر ویژه‌ای دارد، اظهارداشت: غربی‌ها و صهیونیسم همواره خواستار مخدوش کردن روابط ایران و سوریه بوده‌اند، اما دولت ایران واقف است که اینگونه اعمال توسط تروریست‌های ضددولتی انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: دولت سوریه نیز برای حفظ امنیت زائران و رهایی ربوده شدگان نهایت تلاش خویش را انجام می‌دهد؛ بنابراین اینگونه اتفاقات خدشه‌ای در روابط حسنه ایران و سوریه  ایجاد نمی‌کند.

قدیری ابیانه افزود: دادگاه‌های آمریکا گاه ایران را به دلیل ربوده شدن یک آمریکایی توسط مبارزین فلسطینی یا لبنانی محکوم به پرداخت چند صد میلیون دلار غرامت در دادگاه‌های فرمایشی خویش کرده‌اند و بهانه‌شان حمایت ایران از آرمان فلسطین و لبنان بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مناسب و معقول است دادگاه دولت ایران،‌ به عنوان عمل مقابله به مثل آمریکا و انگلستان را به عنوان هدایتگر جریان و حامی تروریست‌های رباینده زائران ایرانی به ازای هر نفر چند صد میلیون دلار محاکمه و جریمه نماید.

۹۱/۰۵/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">