پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۱، ۰۴:۱۵ ب.ظ

۰

خبرگزاری فارس: سفیر سابق ایران در مکزیک پیشنهاد داد تا نسخه‌ای از کتاب "اسناد لانه جاسوسی درباره غیر متعهدها" به میهمانان شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران اهدا شود.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: یکی از کتاب‌هایی که تحت عنوان مجموعه اسناد لانه جاسوسی توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام تدوین و منتشر شد، غیر متعهدها نام داشت.

وی افزود: این اسناد سری که ورود آنها هنوز به آمریکا ممنوع است و جرم محسوب می‌شود، در برگیرنده مدارک مربوط به توطئه‌های آمریکا و سازمان سیا علیه جنبش عدم تعهد و اجلاس هاوانا (کوبا) است.

سفیر سابق ایران در مکزیک گفت:‌ اسناد موجود نشان می‌دهد که آمریکا تلاش داشته جنبش عدم تعهد را نهادی ناکار‌آمد جلوه دهد و اجلاس کوبا را کم‌اهمیت و بی‌اثر کند.

قدیری ابیانه افزود: این اسناد همچنین نشان می‌دهد که آمریکا تلاش زیادی انجام داده بود تا مانع حضور مقامات عالی کشورها در اجلاس کوبا شود و از سوی دیگر از طریق نمایندگان کشورهای تحت سلطه مانع صدور قطعنامه‌های اثرگذار گردد.

وی تصریح کرد: امروز هم نظام سلطه تلاش می‌کنند از حضور مقامات عالی کشورها در اجلاس آتی تهران جلوگیری کند با این تفاوت که آمریکایی‌ها در آن زمان در اوج اقتدار بودند و اکنون در اوج بحران و ناتوانی هستند.

سفیر سابق ایران در مکزیک در پایان پیشنهاد کرد که کتاب اسناد لانه جاسوسی (غیر متعهدها) به همه اعضای جنبش عدم تعهد و خبرنگاران خارجی شرکت‌کننده در اجلاس تهران اهدا شود تا در جریان توطئه‌های آمریکا علیه این نهاد اثرگذار قرار گیرند.

۹۱/۰۵/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">