پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۱ ق.ظ

۰

اصلاح طلبان چشم خود را بر کمک دو میلیارد تومانی دولت به نامزد اصلاح طلب مجلس می بندند و ادعا می کنند که دانشگاه کاشان دو میلیارد تومان از بودجه دانشگاه کاشان را در اختیار ستاد انتخاباتی یک نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری قرار داده است.

آقای ساداتی نژاد نماینده فعلی کاشان و آران و بیدگل که در دوره ادعایی رئیس دانشگاه کاشان بوده است جواب این ادعا را داده و به قوه قضائیه علیه آقای صادقی نامزد به اصطلاح اصلاح طلب به دلیل نشر اکاذیب شکایت کرده است.

صادقی در مورد در اختیار داشتن دو میلیارد تومان چک دولتی در دست نماینده وقت کاشان و آران وبیدگل که نامزد این دوره مجلس بود سکوت کرده است. نماینده ای که البته برای شرکت در انتخابات احراز صلاحیت نشد.

لازم به ذکر است که قرائن نشان می دهد که نامزد اصلاح طلب این حوزه نمایندگی که یکی از میلیاردرهای منطقه بوده است و گفته می شود حدود 10 میلیارد تومان هزینه تبلیغاتی اش بوده است صجنه را به آقای ساداتی نژاد نماینده فعلی منطقه در مجلس شورای اسلامی واگذار کرده است.

لازم به ذکر است که اینجانب مستندهای خود را در مورد قرار دادن چک هایی در جمع حدود 2 میلیارد تومان در اختیار سازمان بازرسی کل کشور قرار داده ام و آنها نیز در این رابطه تحقیق کرده و وقوع چنین تخلفی را تأیید کرده اند ولی متأسفانه از انتشار  نتیجه تحقیق خود که مؤید اقدام خلاف قانون دو میلیارد تومانی است امتناع کرده و آن را فقط به برخی از مسئولان منعکس ساخته است.

بنده اعلام کردم که دولت و نماینده مذکور و سازمان انرژی هسته ای نطنز که این چک ها را در اختیار نماینده اصلاح طلب مورد اشاره قرار داده است اگر مدعی غیرواقعی بودن موضوع افشا شده توسط اینجانب هستند می توانند از اینجانب به دادگاه شکایت کنند. 

۹۵/۰۹/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">