پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۲۵ ب.ظ

۰

یک افسر پیشین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا اذعان کرد که این سازمان به همراه سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی و گروهک منافقین عامل ترور مجید شهریاری دانشمند هسته‌ای ایران بودند.

به گزارش پارس نیوز، فیلیپ جرالدی افسر پیشین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا که سال‌های زیادی را در اروپا و خاورمیانه فعالیت کرده است، با انتشار یادداشتی در وب سایت مرکز بین المللی  انقلاب اسلامی همزمان با سالروز شهادت مجید شهریاری دانشمند هسته‌ای کشورمان نوشت: این نوامبر ششمین سال ترور مجید شهریاری دانشمند برجسته ایرانی است که مرگ او نمایانگر بخشی ننگین در تلاش‌های موساد، سازمان جاسوسی اسرائیل برای مداخله و ضربه به برنامه هسته‌ای تحقیقاتی و صلح‌آمیز ایران بود. مجید شهریاری که در تحقیقاتش هیچ‌گونه فعالیت نظامی نداشت یکی از چهار دانشمند و کارشناس هسته‌ای بود که در سال‌های بین 2010 تا 2012 توسط تروریست‌ها کشته شد. در میان جامعه بین‌المللی  این حقیقت نقل قول می‌شود که موساد طرح ترور شهریاری و دیگران را چید و مقدمات آن را فراهم کرد و عملیات نیز به دست افراد گروهک مارکسیستی منافقین اجرا شد.

وی در ادامه با اذعان به این‌که «تحقیقات سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در سال‌های 2007 و 2012 نشان داد که ایران هیچ برنامه‌ای برای دستیابی به تسلیحات هسته‌ای ندارد و هرگز هم قدمی در این مسیر برنداشته است»، نوشت: اسرائیل هم می‌دانست که چنین برنامه‌ای وجود ندارد اما تل آویو در همکاری با سازمان سیا تصمیم گرفت که با به قتل رساندن دانشمندان هسته‌ای ایران و انتشار ویروس در سیستم های کامپیوتری به برنامه هسته‌ای قانونی ایران آسیب بزند. این در حالی است که ایران به طور کامل با آژانس بین‌المللی  انرژی اتمی همکاری می‌کرد و از امضا کنندگان معاهده منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای بود، معاهده‌ای که اسرائیل تاکنون حاضر نشده به آن بپیوندد.

جرالدی با بیان این‌که «حصول توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 منجر به حل اختلافات بر سر فعالیت‌های هسته‌ای ایران شد»، افزود: اگرچه برنامه جامع اقدام مشترک به حل مساله هسته‌ای ایران کمک کرده و یک ثبات نسبی برقرار کرده است، نباید ماجرای ترور مجید شهریاری و شقاومت و بیرحمی موساد و دیگر آژانس‌های اطلاعاتی که اغلب اهداف‌شان را بدون در نظر گرفتن قربانیان‌شان دنبال می‌کنند، در شرایطی که قربانیان آن‌ها حتی یک تهدید واقعی علیه شان محسوب نمی‌شوند.

این افسر پیشین سازمان سیا در بخش پایانی یادداشت خود، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی و آمریکا عاملان اصلی ترور مجید شهریاری و همکاران وی هستند و جهان باید این بیرحمی و رفتارهای غیر قانونی اسرائیل را به یاد داشته باشد.

۹۵/۰۹/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">