پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۷ ق.ظ

۰

ایجاد خودباوری در جامعه و معرفی ارزش های اجتماعی و انسانی پیشرفت جوامع را به همراه داردقدیری ابیانه: خودباوری در جامعه را عامل پیشرفت دانست و گفت: باید ما به دنبال پررنگ ساختن ارزش های اجتماعی که زمینه های رشد و تعالی را به وجود می آورند باشیم.
به گزارش خبرنگار سراب خبر، پیش از ظهر امروز محمد حسن قدیری ابیانه در جمع بانوان معلم شهرستان قروه و در برنامه نهضت روشنگری که به همت سپاه پاسداران این شهرستان برگزار شده بود در سخنانی با اشاره به اهمیت مقوله حجاب اظهار داشت: باید زمینه ایجاد خودباوری در نوجوانان و جوانان فراهم باشد و باید جوانان ما به مرز خودباوری دست یابند.
وی با بیان اینکه افرادی که دارای خودباوری باشند دچار تنش و تزلزل در رفتار خود نخواهند شد افزود: انسان در ذات خود به دنبال پیشرفت است و این پیشرفت زمانی حاصل می شود که ارزش های اجتماعی در جامعه رواج یابد.
مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام خاطر نشان کرد: باید ما به دنبال پررنگ ساختن ارزش های اجتماعی که زمینه های رشد و تعالی را به وجود می آورند باشیم.
قدیری ابیانه بیان داشت: باید با شناسایی ارزش های اجتماعی با هدایت جوانان و نوجوانان جامعه را به سمت رقابت برای کسب این ارزش ها سوق داد.
وی ادامه داد: اگر در جامعه ای زیبایی افراد به عنوان یک ارزش اجتماعی در نظر گرفته شود و بی حجابی و بد حجابی به عنوان مصداق برتری افراد معرفی شود آن جامعه به سمت فروپاشی و از هم پاشیدگی قدم برمی دارد.
سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک تصریح کرد: در جوامعی که زیبایی افراد به عنوان یک ارزش اجتماعی درنظر گرفته می شود با بالارفتن سن انسان ارزش اجتماعی فرد نیز کاهش می یابد چرا که زیبایی افراد کمتر می شود.
قدیری ابیانه گفت: در نتیجه در چنین جوامعی افراد پس از رسیدن به سنین 40 سالگی دچار افسردگی و بیماری های روحی و روانی می شوند و امید و انگیزه به زندگی را از دست می دهند.
این استاد دانشگاه اظهار کرد: اما وقتی ایمان، عمل صالح و رفتار درست انسان ها به عنوان ارزش های اجتماعی در نظر گرفته می شود و زمانی که به تجارب انسان بها داده می شود نتیجه دیگری به وجود خواهد امد.
وی افزود: در چنین جوامعی افراد با بالا رفتن سن دارای ارزش اجتماعی بالاتری خواهند بود و برعکس دیگر جوامع در سنین کهنسالی دارای اعتماد به نفس بیشتر و انگیزه بالاتر در زندگی خود خواهند بود.
وی به نقش زن در جامعه اشاره نمود و با بیان اینکه مادران در ایجاد فضایی آرام در خانه و نیز در جامعه نقشی موثر دارند گفت: مادر به عنوان محور و کانون خانواده در تربیت صحیح کودکان و نیز در ایجاد رفتار مناسب در کودک خود نقش تاثیرگذاری را ایفا می نماید.
قدیری ابیانه تصریح کرد: در جامعه باید مادران در ایجاد الگوهای صحیح رفتاری برای فرزندان خود پیش قدم باشند تا شرایط مناسب اجتماعی برای کودکان آنها ایجاد گردد.
مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام در پایان با بیان اینکه عفاف و حجاب مصونیت بخشیدن به زن را ایجاد خواهد نمود گفت: زنان با رعایت حجاب و با حفظ عفت خود مصونیت خود را در جامعه ایجاد می نمایند و این در سایه هدایت های خانواده برای کودکان و نوجوانان به ثمر خواهد نشست.

۹۵/۰۹/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">