پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۸ ب.ظ

۰

http://www.khavarestan.ir/sites/default/files/fullimages/1395/09/21/DSCF9456_1.JPGسفیر سابق ایران در مکزیک، استرالیا گفت: از راه‌های مؤثر بر وضعیت اقتصادی حذف ثروتمندان از فهرست یارانه بگیران است که رئیس جمهور به دلیل منافع انتخاباتی مانع از اجرای آن می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد‌حسن قدیری‌ابیانه ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه تخصصی امیرالمؤمنین(ع) بیرجند، اظهار داشت: سؤالات زیادی در اذهان عمومی وجود دارد که باید پاسخ داده شود، زیرا گاهی این شبهات در ذهن افراد سبب خروج آن‌ها از دین می‌شود و آنها را نسبت به نظام بدبین می‌کند.

سفیر سابق ایران در مکزیک، و استرالیا خاطرنشان کرد: اکثریت مردم ایران معتقدند که درآمد حاصل از نفت بسیار بالا بوده و کشور ایران به‌سبب نفت‌خیز بودن یک کشور ثروتمند است.

وی ادامه داد: اکثریت مردم ایران اعتقاد دارند که دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه ما با وجود ثروت فراوان از نفت، به‌ خاطر عدم مدیریت صحیح و شایسته مسؤولان است.

تصور اشتباه مردم ایران از درآمدهای نفتی سبب شده تا همه گمان کنند که حقوقشان توسط دیگری خورده می‌شود

 

قدیری ابیانه تصریح کرد: اگر به‌طور مثال درآمد نفت ایران در سال 1391 که در بودجه مصوب به بالاترین حد خود رسید را به ازای هر نفر ایرانی حساب کنیم به مبلغ 67 هزار تومان به ازای هر نفر در هر ماه می‌رسیم که رقم زیادی نیست.

سفیر سابق ایران در مکزیک، استرالیا یادآور شد: تصور اشتباه مردم ایران از درآمدهای نفتی سبب شده تا همه گمان کنند که حقوقشان توسط دیگران خورده می‌شود.

وی تأکید کرد: تعارض و نارضایتی که منجر به عدم همبستگی می‌شود در نتیجه این عدم آگاهی از درآمدهای کشور است.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: نشستن و منتظر ماندن برای حل مشکلات توسط حکومت در میان مردم ایران رواج یافته‌ که نتیجه آن تنبلی اجتماعی امروز جامعه ما است، تا جایی که ساعت کار مفید در ادارات دولتی ایران به طور متوسط حدود 22 دقیقه در روز تخمین زده شده‌ است.

سفیر سابق ایران در مکزیک، استرالیا افزود: ذخایر نفت، گاز و معادن جای کار و تلاش و تولید ثروت را نمی‌گیرد و باید در این زمینه فرهنگ‌سازی شود تا مغزها تعطیل نشوند و مردم اتکا به توان خود داشته‌ باشند.

وی ادامه داد: امروز کشور با کمبود درآمد مواجه است و یکی از راه‌های مؤثر بر وضعیت اقتصادی امروز حذف افراد ثروتمند از لیست یارانه بگیران است، که متاسفانه رئیس جمهور به دلیل منافع انتخاباتی مانع از اجرایی شدن این امر می‌شود.

یکی از راه‌های مؤثر بر وضعیت اقتصادی امروز حذف افراد ثروتمند از لیست یارانه بگیران است، که رئیس جمهور به دلیل منافع انتخاباتی مانع از اجرایی شدن این امر شده است

 

قدیری ابیانه با اشاره به موضوع برجام افزود: عده‌ای در کشور معتقدند که اگر برجام به طور کامل اجرا می‌شد تمام مشکلات کشور حل می‌شد اما آیا قبل از تحریم‌ها کشور ما هیچ مشکلی نداشته است؟

سفیر سابق ایران در مکزیک، استرالیا تأکید کرد: با برجام مشکلات ما حل شدنی نیست و کار و تلاش است که سبب پیشرفت ما خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت تبلیغ اسلام افزود: باید زمینه تبلیغ اسلام در خارج از کشور فراهم شود و در این‌ زمینه باید مخاطب را درست بشناسیم.

قدیری‌ابیانه افزود: در داخل کشور با بیان آیات و احادیث، زمینه هدایت افراد فراهم می‌شود اما در خارج از کشور باید مهندسی معکوس صورت گیرد و تمام مسائل اسلام همچون ضرورت حجاب را با منطق و دلیل ثابت کنیم.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا خاطرنشان کرد: در زمینه تبلیغ زمینه مساعد بسیار بوده ولی در این زمینه کمبود است و باید تلاش شود تا مطالعات ریشه‌ای باشد و هدف گسترش اسلام در جهان باشد.

هر گروه بسیجی در هر بخشی لازم است یک معاونت بین‌المللی تبلیغی داشته باشد

 

وی ادامه داد: برای تبلیغ اسلام در سایر کشورها منوط به حضور در آن محیط نیستیم و با استفاده از فضای مجازی و اینترنت به‌ سهولت حتی یک زن خانه‌دار از درون منزل خودش می‌تواند مبلغ دین باشد.

قدیری‌ابیانه بیان داشت: هر گروه بسیجی در هر بخشی لازم است یک معاونت بین‌المللی تبلیغی داشته باشد.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا تأکید کرد: اگر احادیث ارزشمند اسلام در اختیار مسیحیت و امثال آن‌ها بود دنیا را تصرف می‌کردند.

وی ادامه داد: متأسفانه انجیل بسیار مورد تحریف قرار گرفته‌ است تا جایی که در سردر کلیسا‌ها نوشته‌ می‌شود که عقل و استدلال بزرگ‌ترین دشمن ایمان هستند و این درحالی است که در اسلام و قرآن بسیار به تفکر و تعقل توجه می‌شود.

قدیری‌ابیانه عنوان کرد: با توجه به احادیث و آیات ارزشمند که در اختیار مسلمانان است باید دین اسلام را با روش‌های گوناگون به جهانیان بشناسانیم.

۹۵/۰۹/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">