پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۱۸ ب.ظ

۰

دولت یازدهم با مشخص شدن بی دستاوردی برجام رو به فرافکنی آورده است/از دولتی که کدخدا را مهم تر از خدا می داند چنین رفتاری عجیب نیست
کارشناس عالی امور استراتژیک گفت:اکنون که مشخص شده که برجام آفتاب تابان نیست و حتی درخت سیب و گلابی هم ندارد می گویند در همه موارد با رهبری مشورت کردیم هر چند از دولتی که کدخدا را مهم تر از خدا می داند چنین رفتاری عجیب نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن قدیری ابیانه در گفت و گو با  بوتیا نیوز  در واکنش به اقدام دولت یازدهم در خصوص برجام که اکنون بی دستاوردی آن محرز شده و سعی دارند که آن را به رهبری نسبت دهند، گفت: این اقدام که دولت یازدهم بی دستاوردی برجام را به رهبری نسبت دهد با توجه به شناختی که از آقای روحانی وجود داشت، عجیب نیست.

کارشناس عالی امور استراتژیک تصریح کرد: این برجام همان برجامی است که روحانی آن را یک پیروزی، آفتاب تابان و مائده الهی معرفی می کرد و حتی برای اینکه به پیروزی برسد عملکرد آمریکا را هم توجیه می کرد.

اکنون که برجام درخت سیب و گلابی ندارد می گویند با رهبری مشورت کردیم

قدیری ابیانه ادامه داد: اکنون که دیگر هیچ راهی نمانده است و شکست برجام نزد افکار عمومی مشخص شده رو به فرافکنی آوردند و در این زمینه حتی نه تنها  از تخریب رهبری دریغ نمی کنند بلکه تخریب رهبر یکی از اهداف و سیاست های آقای روحانی است.

وی با اشاره به صحبت رئیس جمهور مبنی بر اینکه در همه موارد با رهبری مشورت کرده اند، عنوان کرد: اکنون که مشخص شده که برجام آفتاب تابان نیست و حتی درخت سیب و گلابی هم ندارد می گویند در همه موارد با رهبری مشورت کردیم!

این کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: البته با رهبری هم مشورت کردند اما به توصیه های ایشان عمل نکردند چرا که وقتی رهبری از آن ها سوال می کنند که چرا از خطوط قرمز عبور کردید، مذاکره کنندگان می گویند زورمان نرسید که از خطوط قرمز پایداری کنیم.

وقتی زورتان نمی رسیدخطوط قرمز را رعایت کنید، مگر مجبور بودید برجام را امضا کنید؟

قدیری ابیانه در ادامه افزود: خطوط قرمز یعنی عدم عبور فرد؛ وقتی زورتان نمی رسید به دشمن بگویید که خطوط قرمز را رعایت کند مگر مجبور بودید برجام را امضا کنید و یا قلب رآکتور هسته ای را با سیمان پر کنید؟

وی تاکید کرد: البته از دولتی که کدخدا را مهم تر از خدا می داند چنین رفتاری عجیب نیست و در هر صورت روحانی شخصی نیست که مسئولیت اعمال خود را بپذیرد و همواره در صدد فرافکنی است و این خصلتی نیست که مناسب رئیس جمهور هر کشوری باشد چه برسد به جمهوری اسلامی ایران.

این کارشناس عالی امور استراتژیک در پایان خاطر نشان کرد: بی جهت نیست که مقامات غربی از رئیس CIA گرفته تا اوباما،کری و مقامات رژیم صهیونیستی و انگلیسی ها نگران رای نیاوردن روحانی در انتخابات 96 هستند.

۹۵/۰۹/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">