پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۳۷ ب.ظ

۰

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا اظهار کرد: فائزه هاشمی و مهین دخت مولاوردی از اظهارنظر درباره مواردی که نمی‌دانند و تخصص و مسئولیتی درباره‌ی آن ندارند، خودداری کنند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن قدیری ابیانه، سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی هرمز؛  با انتقاد شدید از اظهارات اخیر فائزه هاشمی و مهین دخت مولاوردی که تمدید قرارداد داماتو را عدم نقض برجام دانستند، گفت: فائزه هاشمی قاعدتاً آدرس ساندویچ‌فروشی‌های تهران را خوب بلد است و مولاوردی نیز مسئول امور زنان و خانواده است و هیچ مسئولیتی در خصوص برجام ندارند بنابراین بهتر است از اظهارنظر درباره مواردی که نمی‌دانند و تخصص و مسئولیتی درباره‌ی آن ندارند، خودداری کنند .

سفیر سابق ایران در ایتالیا ، مکزیک و استرالیا تمدید تحریم‌های داماتو را نقض صریح برجام دانست و اظهار کرد: وقتی مقامات دولتی اذعان دارند که برجام نقض شده است چرا این دو نفر اصرار دارند که بگویند برجام نقض نشده است و به دفاع از آمریکا می‌پردازند.

 قدیری ابیانه ادامه داد: اظهارات اخیر فائزه هاشمی و مولاوردی از دو حالت خارج نیست یا علاقه‌مند به مطرح‌شدن در رسانه‌ها هستند و یا وکالتی در این مورد در قبال دفاع از آمریکا و منافع این کشور دارند.

وی با تاکید بر اینکه تصویب داماتو قطعاً نقض برجام است، خاطرنشان کرد: این‌که گفته می‌شود بر طبق حقوق بین‌الملل این تحریم‌ها نقض برجام نیست قطعاً اشتباه است چون در داماتو بندهایی وجود دارد که تحریم‌های نفتی را تشدید می‌کند درحالی‌که درقرارداد برجام قرار بر این بود که تحریم‌های نفتی برچیده شود. حال جای سؤال است که چگونه فائزه هاشمی و مهین دخت مولاوری می گویند داماتو نقض برجام نیست.

۹۵/۱۰/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">