پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۳۷ ب.ظ

۰

هفته‌نامه ویکلی استاندارد طی گزارشی در شماره اخیر خود نوشت: با به قدرت رسیدن دونالد ترامپ که رویکرد متفاوتی نسبت به اوباما دارد، ایران باید بیش از پیش تحت اشراف سازمان سیا (CIA) قرار بگیرد.

در این گزارش می‌خوانیم: ضعف‌های توافق هسته‌ای به مرور زمان هویدا می‌شود. اگر ترامپ تصمیم به حفظ برجام بگیرد، ممکن است بخواهد روند اطلاعاتی را که دولت اوباما در نظارت بر فعالیت‌های ایران - خارج از برجام - برقرار کرده، بازبینی کند.

«مایک پامپئو» گزینه ریاست سیا که منتقد جدی توافق هسته‌ای است، شاید بخواهد گستره شبکه عملیاتی این سازمان در داخل ایران را ارزیابی کند.

ویکلی استاندارد می‌افزاید: اگر ترامپ خواهان رفتاری سخت‌تر در قبال ایران باشد، یک «سیا»ی دارای ارتباطاتی در درون جمهوری اسلامی و حوزه‌های قدرت ایران در خاورمیانه، طبیعتا به آمریکا کمک زیادی خواهد کرد.

رئیس ‌جدید سیا که دست و پایش برای حفظ برجام بسته نیست، به ‌دنبال این خواهد رفت که منابع اطلاعاتی‌اش درون روحانیت، سپاه، بسیج، ارتش، سازمان‌های تجاری، صنعت‌نفت و برنامه هسته‌ای ایران را بازسازی کند.

...ویکلی استاندارد در بخش دیگری از گزارش خود خاطرنشان کرده است: «هر ده سال یکبار اتفاقاتی غیرمنتظره در ایران رخ می‌دهد که نمونه اخیر آن را در اعتراضات سال 2009 [فتنه88] دیدیم. ویژگی «مایک پامپئو» گزینه ریاست سیا این است که کمتر نگران بروز سوءتفاهمات میان آمریکا و ایران می‌باشد و درگیر احساس گناه تاریخی واشنگتن در ارتباط با شاه نیست.

۹۵/۱۰/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">