پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۰۳ ق.ظ

۰

اگر توطئه فتنه‌‌گران نبود، غرب از تحریم ایران عقب نشینی می‌کرد/ سران فتنه شرافت و جسارت گفتن جمله‌ی «رأی مردم برایمان اهمیتی ندارد» را نداشتند

قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌و‌گو با آناج گفت: پیش از وقوع فتنه قرار بر این بود که غرب سیاست عقب نشینی از تحریم ایران را اعمال کند اما توطئه‌‌ی سال 88 آنها را به تشدید تحریم‌‌ها علیه ملت ما، جری‌تر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین قدیری ابیانه در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج ضمن تبیین ریشه‌‌های سیاسی فتنه سال 88 اظهار کرد: هدایت و حمایت فتنه برعهده آمریکا، انگلیس و اسرائیل بود که در کنار آن همپیمانانشان نظیر ارتجاع عرب، ضدانقلاب‌‌ها، منافقین، گروهک ریگی، بهائیان و تجزیه طلبان نیز از این جریان حمایت کردند.

وی با اشاره به نقش آفرینی برخی مقامات سابق و فعلی در جریان فتنه، ابراز داشت: قدرت طلبی، زیاده خواهی و روحیه دیکتاتوری این افراد باعث شد که آنها حاضر به تمکین از آراء عمومی نباشند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه سران و حامیان فتنه در مسیر امیال نامشروع و خائنانه خود منافع ملت، قانون و مصالح کشور را زیر پا گذاشتند، عنوان کرد: فتنه همچون ایدز خطرناک است و مردم در 9 دی این خطر را از جامعه دور کردند و توطئه فتنه گران خنثی شد.

وی خاطرنشان ساخت: در واقع فتنه یک کودتا علیه ملت ایران بود و کودتاگران حاضر نبودند به آراء ملت تمکین کنند لذا شعار تقلب را کلیدواژه خود قرار دادند در حالی که خودشان هم می‌‌دانستند هیچ تقلبی صورت نگرفته است اما جسارت و شرافت این را نداشتند که بگویند رأی مردم برای ما اهمیتی ندارد.

قدیری ابیانه با اعلام اینکه فتنه‌گران به هرقیمتی می‌‌خواستند به قدرت برسند و بازیچه دست بیگانگان شوند، در خصوص  آسیب‌‌هایی که در اثر فتنه بر نظام و ملت وارد شد، توضیح داد: پایگاه اجتماعی حکومت ما مردم هستند که فتنه گران توانستند با به راه انداختن این جریان در بخشی از ملت انشقاق ایجاد کنند؛ هرچند که خود بهتر از همه می‌‌دانستند تقلبی صورت نگرقته است اما توانستند عده‌‌ای از افراد خام را به باور تقلب برسانند و خود را مدافع منافع مردم جلوه بدهند.

وی همچنین اعمال تحریم‌‌ها علیه ایران را یکی از عواقب سوء فتنه برای ملت ایران دانست و تصریح کرد: در حالی که پیش‌تر قرار بود غرب از موضع تحریم ایران عقب نشینی کند اما به دنبال وقوع این فتنه نه تنها این سیاست عملی نشد بلکه تحریم‌‌ها شدیدتر شد.

این کارشناس مسایل سیاسی در پایان خاطرنشان ساخت: یکی از شواهد این ادعا درخواست حامیان فتنه از ترامپ است که از او خواسته‌‌اند تحریم‌‌های علیه ایران را تشدید کند.

۹۵/۱۰/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">