پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۲۳ ب.ظ

۱

 سخنرانی محمدحسین قدیری ابیانه از فعالان سیاسی و سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در دانشگاه فرهنگیان به دستور مسؤولان این دانشگاه لغو شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدحسین قدیری ابیانه از سیاستمداران برجسته کشور که سفیری ایران در مکزیک و  استرالیا را در کارنامه خود دارد، قرار بود در دانشگاه فرهنگیان سخنرانی کند که این سخنرانی به دستور مسؤولان این دانشگاه لغو شد.

جنبش عدالتخواه و بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد اقدام به برپایی همایشی با عنوان بصیرت به مناسبت روز بزرگداشت بصیرت با موضوع «فتنه‌های پیش‌ رو» کرده و از قدیری ابیانه به عنوان سخنران این همایش دعوت کرده بود.

این مراسم قرار بود روز شنبه، 11 دی‌ماه ساعت 18 در سالن تربیت معلم شهید پاکنژاد یزد برگزار شود که لغو شد.

برخی خبرها حاکی است، قدیری ابیانه سفر خود به استان یزد در روز شنبه را لغو نکرده و به جای دانشگاه فرهنگیان، در دانشگاه یزد سخنرانی خواهد کرد.

قدیری ابیانه روز شنبه ساعت 15 در نشست هم‌اندیشی به مناسبت 9 دی با موضوع فتنه و تحریم‌ها در سالن شهید صدوقی دانشگاه یزد حضور خواهد یافت.

دانشگاه فرهنگیان یزد پیش از این نیز اقدام به جمع‌آوری پوسترهای 9 دی از پردیس خواهران این دانشگاه کرده بود که این موضوع مورد انتقاد و اعتراض پایگاه بسیج دانشجویی فاطمه الزهرا (س) پردیس خواهرن این دانشگاه قرار گرفت.

ملاحظات: حسب اطلاع، دفتر نهاد رهبری در این دانشگاه نیز همسو با مسئولین دانشگاه با برگزاری این مراسم مخالفت کرده و دلیل آنرا ضرورت برگزاری جلسه با حضور سخنرانان مخالف و موافق فتنه عنوان کرده است. چنین موضعی قابل تأمل است و مناسب است نهاد رهبری کشوری به  این موضوع رسیدگی نماید.

۹۵/۱۰/۱۰

نظرات  (۱)

بسم الله
متاسفانه نهادرهبری دانشگاه فرهنگیان همسو با مواضع فتنه و اصلاحات در این دانشگاه فعالیت میکند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">