پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۴۱ ب.ظ

۰

کارشناس امور سیاسی کشورمان با بیان اینکه جمهوریت یعنی اگر رقیب یک رأی بیشتر آورد تمکین کنند، ولی سران فتنه با 11 میلیون اختلاف تمکین نکردند، گفت: آنها کشور را به بحران کشاندند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند و در واقع، فتنه 88 کودتا علیه آرای ملت بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، محمدحسن قدیری ابیانه امشب در تجمع بزرگ 9 دی که در حسینیه عاشقان ثارالله این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه غربی‌ها برای به‌وجود آوردن انقلاب‌های رنگین در کشورهای مختلف هزینه‌های زیادی کرده‌اند، اظهار کرد: همین افراد برای به سرانجام رساندن فتنه 88 هم هزینه‌های سنگینی پرداختند و برنامه‌ریزی کردند ولی با حضور پرشور و پرشور مردم و درایت رهبری، این توطئه‌ها خنثی شد.

وی افزود: مایکل لنین، یکی از سران و گردانندگان انقلاب‌های رنگین می‌گوید ما به یکی از سران فتنه پیغام دادیم و از او خواستیم چه حمایتی مورد نیاز شماست و از طرف آن آقا اعلام شد شما تحریم‌های علیه ایران را تشدید کنید و حمایت‌های خود را از ما علنی نکنید تا مردم نفهمند.

این کارشناس علوم استراتژیک تصریح کرد: از ابتدا اسمی از موسوی در انتخابات 88  نبود و خاتمی اسم نوشت و بعد از مدتی موسوی هم تصمیم گرفت ثبت‌نام کند و خاتمی به نفع وی کنار کشید و این تردید موسوی به این دلیل بود ببیند که دشمنان اورا انتخاب می‌کنند یا خاتمی را و وقتی که مطمئن شد فرد انتخابی از سوی دشمن اوست وارد صحنه انتخابات شد و تا آخر هم ایستاد.

قدیری با بیان اینکه خانم کلینتون در کتاب خاطراتش نوشت و اعتراف کرد به اینکه حمایت و برنامه ریزی برای فتنه 88 از سوی آنها بود، اظهار کرد: در واقع، سران فتنه آمریکا و انگلیس و اسرائیل بودند و عوامل داخلی، عوامل فتنه و کسانی هستند که خود را به دشمن فروختند تا قدرت بگیرند و به نظام ضربه بزند.

وی افزود: آقایان موسوی، خاتمی، تاج‌زاده و موسوی لاری خود انتخابات برگزار کردند و می‌دانستند که 11میلیون تفاوت آرا نمی‌تواند تقلب باشد ولی نمی‌خواستند از رأی مردم تمکین کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: آقای خاتمی هشت سال به جای اینکه کار اجرایی کند به تئوریزه کردن جمهوریت و جامعه مدنی و مردمسالاری پرداخت و در سال 88 امتحان شد و نشان داد که به هیچ‌کدام از چیزهایی که هشت سال شعارش را داد، پایبند نبود.

وی اظهار کرد: تاج‌زاده، در زندان و در جمع دوستان خود گفت انتخابات را باختیم و اگر خیلی هم تقلب شده بشود مقدار آن به یک‌میلیون رأی نخواهد رسید و اگر این تعداد را از آرا احمدی‌نژاد برداریم و روی آرای موسوی بگذاریم باز هم تفاوت 9 میلیون رأی خواهد شد و باز هم باختیم و جای تعجب دارد که چرا آقای خاتمی به کسی که شکست خورد تبریک گفت و موسوی قبل از آغاز شمارش آرا اعلام پیروزی کرد.

قدیری با بیان اینکه همه دشمنان ما اعم از آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، ساواک، منافقان، ریگی و غیره پشت قضیه فتنه88 بوده‌اند و همه کاری کردند تا پیروز شوند، اظهار کرد: به تازگی 30 نفر از کسانی که در فتنه 88 مشارکت داشته‌اند به ترامپ نامه نوشتند و خواستار تشدید تحریم‌ها علیه ایران شدند و یکی از آقازاده‌ها با نام(م.ه) که در زندان به سر می‌برد با پول بیت‌المال به لندن سفر کرد و دنبال تماس با آمریکایی‌ها بوده  تا آنها تحریم ایران را تشدید کنند.

وی ادامه داد: در سال 84، محمد رضا خاتمی برادر خاتمی (رئیس جمهوری اسبق)، در ملاقات با سفیر آلمان خواستار این شد که ایران را تحریم کنید و این مکالمه توسط دستگاه‌های اطلاعاتی شنود و در روزنامه کیهان منتشر شد و خاتمی به جای عذرخواهی، انتقاد می‌کند چرا حرف مردم را شنود کردید.

قدیری‌ابیانه گفت: باید به این مناسبت از قوه قضاییه انتقاد کرد.اگر قوه قضاییه در آن موقع به‌دلیل خیانت به کشور و نظام این فرد را دستگیر می‌کرد دیگر کسی جرأت نمی کرد دشمنان را به تشدید تحریم ها ترغیب کند.

وی با اشاره به سخنان معاون سیاسی استاندار مازنداران که گفته است "سخنرانان برای حفظ وحدت راجع به ساکتین فتنه سخن نگویند" گفت می‌خواهم بدانم از کی تابه‌حال می‌توانند برای سخنرانان تعیین تکلیف کنند.

این آگاه به مسائل سیاسی با بیان اینکه راه وحدت این نیست که در برابر ساکتین سکوت کنیم، تصریح کرد: ساکتین هم خائن هستند و باید عذرخواهی کنند و باید کسانی در نظام مسؤولیت داشته باشند که در خطرات از نظام دفاع کنند.

وی اظهار کرد: هدف از تلاش عوامل فتنه 88 برای تشدید تحریم های ایران این بود که وضع زندگی و معیشتی مردم خراب شود و با تبلیغات رسانه‌ای خود و کمک آمریکا، انگشت اتهام را به سمت اصول‌گرایان بگیرند و آنان را مقصر جلوه دهند.

کارشناس امور سیاسی کشورمان گفت: سران فتنه حاضر بودند برای رسیدن به قدرت حقوق ملت را نادیده بگیرند و اینقدر شرافت و مردانگی نداشتند که مواضع حقیقی خود را علنی بیان کنند و بگویند که برای آرای عمومی احترام قائل نیستند.

قدیری‌ابیانه در ادامه به حقوق‌های نجومی بعضی از رؤسای بانک‌ها اشاره کرد و گفت: رئیس بانک رفاه کارگران 235 میلیون تومان و دو برابر حقوق رئیس جمهور آمریکا، حقوق برای خود نوشت و علت انتصابش به این سمت این بود که با برادر رئیس جمهور در یک صرافی شریک بود؛ همچنین در بانک ملت سه همشهری مسؤولیت ریاست بانک و معاونت ارزی و بین الملل بانک را گرفتند و تبانی کردند و حقوق 600 میلیونی برای خود تعیین کردند و در گران‌ترین هتل در دبی، سوییت 500 متری اجاره کردند و هزار و 500 میلیارد تومان از بانک ملت شعبه دبی گرفته و با سود بالا در بانک ایران گذاشتند و ماهی 19 میلیارد سود به حساب‌شان رفت و تنها ویژگی‌شان این بود که همشهری رئیس جمهور بودند.

وی تصریح کرد: اینکه عده‌ای در شرایطی که مردم در سختی به سر می‌برند حقوق‌های نجومی بگیرند و برداشت‌های غیرقانونی انجام دهند هم نوعی فتنه است و جالب اینجاست که به جای برخورد با عوامل، از آنها به‌عنوان ذخیره نظام نام برده می‌شود.

قدیری با بیان اینکه جمهوریت یعنی اگر رقیب یک رأی بیشتر آورد تمکین کنند ولی سران فتنه با 11 میلیون اختلاف تمکین نکردند، ادامه داد: آنها کشور را به بحران کشاندند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند و در واقع، فتنه 88 کودتا علیه  آرای ملت بود.

وی افزود: عده‌ای به اینکه سران فتنه در حصر هستند اعتراض دارند و باید بگویم این‌ها مجازاتشان حصر نیست چراکه حصر در ویلای آن‌چنانی با امکانات خوب، زندان نیست و آنها مستحق مجازات بیشتری هستند و کم به نظام و مردم ضربه نزدند و باعث تحریم‌هایی شدند که الان باید برای لغو شدنش امتیاز دهیم و کسانی که در این فعالیت نقش داشتند نباید مسؤولیت بگیرند.

این سخنران با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند خط قرمز ما فتنه است، تصریح کرد: دولت فعلی، خط قرمز را کاملاً رعایت کرد منتها از آن سوی خط و شرط انتصاب‌های حساس در دولت این است که فرد در جریان فتنه دخیل باشد.

قدیری‌ابیانه ادامه داد: تمام وزرایی که دولت برای سمت های حساس معرفی کرد کسانی بودند که در فتنه نقش داشتند و هرگز حاضر نشدند و نیستند کلمه فتنه را به‌کار ببرند و از واژه‌های حادثه و یا جریان 88 استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه کسی که در رأس دولت قرار می‌گیرد باید خط قرمز فتنه را رعایت کند و باید کسانی را بگذاریم که در خطرات در مقابل خطرات دفاع کنند، اظهار کرد: وضعیت اقتصادی ما با این دولت وخیم شده و 540 هزار میلیارد تومان بدهی به بار آورد و به اندازه هشت سال درآمد نفت کشور پیش‌خور شده است و اگر این دولت ادامه یابد مملکت ورشکست خواهد شد.

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه مراکز پژوهش نظامی آمریکا گفتند اگر با ایران وارد جنگ شویم روز اول تمام ناوگان آمریکا در منطقه منهدم شده و 20 هزار آمریکایی کشته می‌شوند، تصریح کرد: یکی از سران نظامی آمریکا اعلام کرد تا 20 سال آینده نباید به ایران حمله کنیم و باید منتظر باشیم تا این نسل عوض شود.

قدیری‌ابیانه اظهار کرد: دولت آمریکا 20 هزار میلیارد دلار بدهکاری دارد و پیش‌بینی شد امسال 2 هزار میلیارد دلار دیگر به بدهی اضافه شود و تنها راه فرار از این مشکل این است که بر نفت منطقه غلبه کند و از آن به‌عنوان ابزار فشار علیه قطب های تازه بروز کرده جهانی استفاده کند و این هوشیاری و بصیرت مردم منطقه را طلب می‌کند.

وی در پایان گفت: تنها راه نجات ما از مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است که در دولت فعلی به آن عمل نشد و رئیس‌جمهور تمام وقت خود را صرف برجام کرد که آن هم بی‌نتیجه بود.

۹۵/۱۰/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">