پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۵۷ ب.ظ

۰

مقامات آمریکایی و اسرائیلی از اینکه روحانی در انتخابات ۹۶ رای نیاورد اظهار نگرانی کردند چرا که ریاست جمهوری روحانی را به ضرر ایران ارزیابی می کنند لذا به همین دلیل خواستار ابقای او هستند.

۵ هزار ایرانی توسط آمریکایی ها برای ایجاد آشوب در ایران آموزش دیده اند

کارشناس ارشد مسائل استراتژیک گفت: در فتنه ۸۸ دولت مستقر، ضد فتنه بود ولی در دولت جاری بسیاری از اصحاب فتنه در راس امور قرار گرفته اند و ارزیابی دشمن این است که اگر فتنه جدیدی رخ دهد فرصت مناسبی برای براندازی نظام خواهد بود.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفت  گو با خبرنگار ” بوتیا نیوز ” ضمن تشریح پشت پرده های فتنه ۸۸، با بیان نقش فتنه گران داخلی در کمک به ایادی استکبار برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی گفت: میرحسین موسوی و کروبی را نباید سران فتنه دانست بلکه آمریکا و انگلیس و اسرائیل سران فتنه ۸۸ بودند.

کارشناس ارشد مسائل استراتژیک خاطر نشان کرد: به مرور زمان مقامات آمریکایی حقایقی را مطرح کردند و اسنادی منتشر شد که نشان می دهد هدایت این حرکت به دست آمریکا، اسرائیل و انگلیس بوده و سرمایه گذاری زیاد مالی، سیاسی و تبلیغاتی به نفع فتنه کرده بودند.

تشدید تحریم ها بر علیه ایران خواسته فتنه گران بوده است

قدیری ابیانه با اشاره به اعترافات مایکل لدین از گردانندگان انقلاب های رنگی در جهان در خصوص فتنه ۸۸، بیان کرد: مایکل لدین می گوید از موسوی پرسیدیم که ما چه کمکی به شما می توانیم بکنیم که جنبش سبزی ها در پاسخ از آن ها می خواهند که تحریم های ایران را تشدید کنید لذا در حقیقت تشدید تحریم ها جزء خواسته فتنه گران بوده است.

وی ادامه داد: نکته دیگری که باز از زبان مقامات آمریکایی در خصوص فتنه ۸۸ مطرح شد این بود که جنبش سبزی ها از آن ها خواسته بودند که حمایت خود از فتنه سبز را به صورت غیر علنی انجام دهند و از همین جا مشخص می شود که چه کمک های زیادی از سوی غربی ها به فتنه گران شده بود.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا اظهار کرد: ابعاد کمک های مالی به فتنه گران بسیار بزرگ بود و در اسناد منتشر شده توسط سایت ویکی لیکس آمده است که محمود عباس برای اختصاص ۵۰ میلیون دلار به نفع موسوی تلاش کرده است و چون محمود عباس برای دریافت کمک های مالی دستش پیش بسیاری از کشورها دراز است نشان می دهد که بسیاری از کشورهای غربی پشت این فتنه بودند.

در انتخابات سال ۸۸ توهمی در کار نبود بلکه فتنه از قبل برنامه ریزی شده بود

قدیری ابیانه تصریح کرد: در تبلیغات انتخاباتی تمام رسانه های وابسته به آمریکا و انگلیس و هم پیمانان آن ها از جمله عربستان و تمام گروه های ضد انقلاب از جمله گروه ریگی، فدائیان و تجزیه طلب ها، همه به نفع موسوی تبلیغ می کردند ولی با این وجود موسوی با فاصله ۱۱ میلیون رای شکست خورد.

وی در ادامه بیان کرد: این در حالی است که موسوی قبل از آغاز شمارش آراء اعلام پیروزی کرد و خاتمی هم پیروزیش را به او تبریک گفت، آیا آن ها دچار توهم شده بودند؟ البته به نظر من توهمی در کار نبود بلکه یک برنامه ریزی دراز مدت توسط آمریکا صورت گرفته بود که اگر موسوی پیروز شد با حمایت فتنه گران به اصل نظام ضربه بزنند و اگر شکست خورد با ادعای تقلب آشوب به کرده و نظام را سرنگون کنند.

 

سرمایه گذاری غربی ها در فتنه ۸۸ از مجموع سرمایه گذاری برای ایجاد آشوب در سایر کشورها بیشتر بود

 کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری غربی ها در فتنه ۸۸ از مجموع سرمایه گذاری آن ها در ایجاد آشوب در کشورهای دیگر بیشتر بود، عنوان کرد: درایت رهبری و هدایت های داهیانه ایشان و حمایت پر شور مردم که اوج آن در ۹ دی ظهور و بروز بیشتری پیدا کرد این فتنه را خنثی کرد و گرنه همه کفر در مقابل ایران قد علم کرده بودند.

قدیری ابیانه اظهار کرد:یکی از مواردی که در ارزیابی های شکست فتنه توسط غربی ها به آن اشاره شد این بود که آن ها اعتراف کردند که زودتر از موعد اهداف و شعار های خود را مطرح کردندو طرح شعار براندازی نظام را با انتخابات و انتخاب احمدی نژاد شروع کردند اما خیلی زود شعار ” انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است ” را مطرح کردند.

وی افزود: اصل نظام مشکل و هدف فتنه گران بود که در عاشورا مستقیم به سراغ اسلام رفتند  و نشان دادند که با اسلام مخالف هستند و به همین دلیل فجایع روز عاشورا را رقم زدند و همین حرکات بود که خون مردم را به جوش آورد و این شد که در مقابل توطئه های آن ها واکنش نشان دهند.

امثال خاتمی و موسوی شجاعت نداشتند که بگویند ما حاضر به تمکین نسبت به رای مردم نیستیم

این کارشناس ارشد مسائل استراتژیک تصریح کرد: کسانی مثل خاتمی و موسوی که شعار جامعه مدنی می دادند با اینکه می دانستند در انتخابات تقلب نشده است و انتخابات را باخته اند اما شجاعت نداشتند که بگویند ما حاضر به تمکین از رای مردم نیستیم و انتخابات را در صورتی قبول می کنند که نتیجه به نفع آن ها رقم بخورد در غیر این صورت به همه مردم پشت خواهند کرد.

قدیری ابیانه ادامه داد: این افراد به دنبال تشدید تحریم ها بودند تا وضعیت معیشتی مردم بدتر از قبل شود تا بتوانند دولت وقت را ناکارآمد جلوه داده و از آب گل آلود به نفع خود ماهی بگیرند تا بتوانند مواضع خود را بر کرسی بنشانند.

درخواست اصلاح طلبان از مقامات آمریکایی برای تشدید تحریم های ایران ننگی بر پیشانی آن هاست

وی بیان کرد: هر چند آن ها در فتنه سال ۸۸ شکست خوردند اما در انتخابات سال ۹۲ موفق شدند از آب گل آلود ماهی بگیرند تا حدی که پسر یکی از مقامات عالی رتبه در لندن به دنبال تماس با مقامات آمریکایی برای تشدید تحریم ها بر علیه ایران بود و این ننگی است که بر پیشانی اصلاح طلبان باقی است.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: اصلاح طلبان نشان دادند که حاضرند از هر فرصتی استفاده کنند تا منافع خود را تامین کنند و در این راه منافع ملی هیچ اهمیتی برای آن ها ندارد.

قدیری ابیانه تاکید کرد: دشمن اگر چه در فتنه ۸۸ شکست خورد اما این فتنه آن ها را امیدوار کرد که بتوانند فتنه های دیگری را ساماندهی کنند.

دشمن با دولت فعلی ایران امیدوار به ایجاد فتنه جدیدی برای براندازی نظام است

وی خاطر نشان کرد: در فتنه ۸۸ دولت مستقر، ضد فتنه بود ولی در دولت جاری بسیاری از اصحاب فتنه در راس امور قرار گرفته اند و ارزیابی دشمن این است که اگر فتنه جدیدی رخ دهد فرصت مناسبی برای براندازی نظام خواهد بود؛ حال این تحلیل درست است یا غلط در هر صورت دشمن به آن امیدوار است.

این کارشناس ارشد مسائل استراتژیک گفت: یاران ترامپ تاکید کردند که باید نیروهای نفوذی خود در ایران را گسترش داده و تقویت کنند تا برای ایجاد اختلافات جدید از آن ها استفاده کنند کما اینکه کلینتون گفته بود که ما با صرف میلیون ها دلار ۵ هزار ایرانی را آموزش دادیم و این ها همان کسانی هستند که هم در فتنه ۸۸ فعال بودند و هم در حال حاضر فعالند.

۵ هزار ایرانی توسط آمریکایی ها برای ایجاد آشوب در ایران آموزش دیده اند

 

قدیری ابیانه با بیان اینکه هدف فتنه گران تخریب اصولگرایی و نظام است، عنوان کرد: مقامات آمریکایی و اسرائیلی از اینکه روحانی در انتخابات ۹۶ رای نیاورد اظهار نگرانی کردند چرا که ریاست جمهوری روحانی را به ضرر ایران ارزیابی می کنند لذا به همین دلیل خواستار ابقای او هستند.

وی تصریح کرد: انتخابات سال ۹۶، مقطعی است که اگر بتوانند به دنبال ساماندهی فتنه جدیدی هستند که انشاء الله این توطئه نیز به شکست منجر خواهد شد و در هر فتنه ای برخی از عناصر دشمن در داخل کشور دست شان رو می شود لذا حضور مردم در عرصه های مختلف که یکی از عرصه های نزدیک ۲۲ بهمن است خود موجبات ناامیدی دشمن را بیش از پیش فراهم خواهد کرد.

تاریخ: پنج شنبه, ۹ دی ۱۳۹۵

۹۵/۱۰/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">