پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۳۷ ق.ظ

۰

مقام آمریکایی گفته است تحریم نفتی ایران 160 میلیارد دلار به ایران خسارت زده است.

محمدرضا خاتمی، مهدی هاشمی موسوی و جنبش سبز از آمریکایی ها خواسته بودند که تحریم های ایران را تشدید کنند. پس آنها باید خسارات این خیانت را بدهند.

توجه شمات را به اظهارات مقامات آمریکایی در یادداشت خداحافظی جلب می نمایم:

وزیر خزانه داری آمریکا در یادداشت خداحافظی خود نوشت: از اختیارات تحریمی خود برای کشاندن ایران پای میز مذاکره استفاده کردیم.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «جک لو»، وزیر خزانه داری آمریکا در یادداشت خداحافظی خود نوشته است: «از اختیارات تحریمی خود برای کشاندن ایران پای میز مذاکره استفاده کردیم.»

«جان کری» نیز در یادداشتی که امروز پنجشنبه منتشر کرده آورده است: «تحریم‌ها به‌تنهایی نمی‌توانست به "تهدید" برنامه هسته‌ای ایران پایان بدهد».

کری در این یادداشت رابطه آمریکا با ایران را پرمناقشه توصیف کرده و نوشته است: بایستی فشار را بر ایران حفظ کرده و به مقابله با برنامه موشکی این کشور ادامه بدهیم.

اشتون کارتر، وزیر دفاع آمریکا در یادداشت خداحافظی از کابینه اوباما هم نوشت: توانمندی‌های نظامی آمریکا را افزایش دادیم تا در صورت عدم پایبندی ایران به برجام، گزینه‌های لازم را داشته باشیم.

ارنست مونیز وزیر انرژی نیز در یادداشت خداحافظی خود آورده است: «برجام امکان نظارت و راستی آزمایی نامحدود از برنامه هسته ای ایران را فراهم می آورد.»

سامانتا پاور، نماینده آمریکا در سازمان ملل در یادداشت خداحافظی از کابینه اوباما نوشت: «تحریم‌های ما تنها در زمینه درآمدهای نفتی بیش از 160 میلیارد دلار برای ایران هزینه داشت».

۹۵/۱۰/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">