پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۱۸ ق.ظ

۰

برخی سعی در القای ناکارامد بودن نظام در اداره کشور به مردم را دارند/ تحریم های ایران با فشار افراد داخلی تقویت شد

محمد حسن قدیری ابیانه گفت: دشمنان و برخی افراد خودی سعی در القای ناکارامد بودن نظام در اداره کشور به مردم را دارند و اکنون یکی از سوالات مطرح شده در بین مردم هم این است که چرا با وجود این همه منابع در کشور، مشکلات حل نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر تیران  و کرون، سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در نشست بصیرتی مسجد سید الشهدای تیران با اشاره به اثرگذاری نفوذ روی فکر و ذهن افراد، اظهار کرد: اهمیت جنگ روانی در دنیای امروز به مراتب بالاتر از جنگ نظامی است چراکه تبلیغات جهانی، تخصصی و با امکانات زیادی برای اثرگذاری روی مخاطب انجام می شود.

محمد حسن قدیری ابیانه ضمن یادآوری ایجاد جنگ های مخملی در کشورهایی از جمله گرجستان، گفت: دشمنان با اجرای نقشه های مختلف در جنگ نرم و تاثیر بر افکار، مردم را ترغیب به آشوب به امید زندگی بهتر می کنند و در این بین گاهی افراد متوجه اینکه در کدام بازی قرار گرفته اند، نمی شوند.

وی تحریم و فشار وضعیت اقتصادی را عامل مهمی در نارضایتی مردم دانست و خاطرنشان کرد: عده ای در دولت های قبل با مذاکرات خود با دشمنان، سعی در تحمیل فشارهای بیشتر و ایجاد مشکل در معیشت مردم را داشتند تا بدین وسیله در بین مردم نارضایتی ایجاد کنند.

قدیری ابیانه افزود: این افراد خاص اصلاح طلب، با سوء استفاده از وضعیت ایجاد شده در بین مردم و تشدید تحریم ها، انگشت اتهام را به سمت اصولگرایان گرفته و زمینه روی کارآمدن خود را فراهم کردند.

IMG_5601

این فعال سیاسی ادامه داد: مقصر تحریم های ایران قطعا دولت قبل نبوده و کسانی که دولت قبل را مقصر می دانند تحت نفوذ قرار گرفته اند چرا که در اصل اینگونه نبوده و افرادی خاص در پی القای این امر به مردم بوده اند.

وی با اشاره به مذاکرات دولت فعلی با غرب و دادن امتیازهای متعدد، گفت: دولت هنوز با وجود عدم نتیجه در برجام، بر تابان بودن این مذاکرات اذعان دارد و با توهین به مردم، کارهای خود را توجیه می کند.

قدیری ابیانه با بیان اینکه باورهای غلطی در بین مردم رایج شده است، یادآور شد: دشمنان و برخی افراد خودی سعی در القای ناکارامد بودن نظام در اداره کشور به مردم را دارند و اکنون یکی از سوالات مطرح شده در بین مردم هم این است که چرا با وجود این همه منابع در کشور، مشکلات حل نمی شود.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: اگر قرار باشد در بهترین وضعیت درآمد نفت، کل آنرا در بین مردم تقسیم کرد سهم هر فرد ماهانه ۶۷ هزار تومان می شود در صورتی که اکثر مردم این درآمد را بیشتر از این مقدار می دانند.

وی افزود: تصور غلطی که از درآمد نفت وجود دارد خطرناک ترین ویروس است چرا که توقعات زیادی را در بین مردم نسبت به دولت ها ایجاد کرده و موجب مطالبه گری های دور از واقع می شود.

قدیری ابیانه با اشاره به اختلاس ها و حقوق های نجومی برخی مدیران دولت، یادآور شد: دولت حاضر به معرفی افراد با حقوق های نجومی  به دستگاه قضایی نشد و حتی آنها را ذخیره نظام عنوان کرد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه عده ای قصد تضعیف قوه قضائیه را داشتند، گفت: با شروع برخوردهای قوه قضائیه یا حقوق های نجومی تخریب های متعددی علیه رئیس قوه قضائیه شروع شد البته قوه قضائیه هم باید در برخوردهای خود با قاطعیت بهتری رفتار کند و منتظر اجازه رئیس جمهور نباشد.

وی با اشاره به این جمله امام خمینی (ره) که مراقب باشید مملکت را دست مرفهین و لیبرال ها ندهید، اذعان کرد: بصیرت، انتخاب آگاهانه و عدم رای به افراد مرفه و لیبرال اهمیت زیادی در نتیجه انتخابات سال آینده و سرنوشت آینده کشور دارد.

IMG_5582

۹۵/۱۱/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">