پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۴۲ ب.ظ

۰

برادر اینجانب مهندس فریدون قدیری ابیانه دبیرکل انجمن فارغ التحصیلان ایتالیا به عنوان رئیس ستاد انتخابات ریاست جمهوری جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت انتخاب شد. برخی رسانه ها به اشتباه عکس و نام اینجانب را به عنوان عضو و رئیس ستاد انتخابات ریاست جمهوری جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت اعلام کرده اند.

اینجانب اعلام می دارم که ضمن احترام به همه تشکل های اصولگرا بنده عضو هیچ حزب و گروهی نیستم و شرکتم در برخی جلسات گروه های اصولگرا به دعوت آنها و جهت استماع نظرات و مواضع آنها می باشد.

البته خود را شخصی ولایتمدار می دانم و به آن افتخار می کنم اما به دلایلی عضو هیچ حزب و گروهی نبوده و نیستم. تنها تشکل سیاسی که در آ« عضو بوده ام انجمن اسلامی دانشجویان در ایتالیا بوده که مربوط به سالهای 1353 تا 1361 است که خود بنیانگذار آن بوده ام

متن خبر اشتباه به شرح زیر است:

«قدیری ابیانه» رئیس ستاد انتخابات جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت شد

قدیری ابیانهبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی 724، بیستمین نشست جبهه پیشرفت،‌ رفاه و عدالت عصر دیروز (شنبه 23 بهمن) به ریاست شهاب‌‌‌الدین صدر و با حضور دبیران کل احزاب آن برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی ساختار تشکیلاتی جبهه نحوه شکل‌گیری دفاتر در استان‌‌ها و تعیین زمان استقرار ستاد انتخاباتی در تهران و سایر ا ستان‌ها و روسای ستاد‌های انتخاباتی جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت در دو حوزه انتخابات پنجمین دوره شوراها و انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با رأی و نظر اعضای شورای مرکزی مشخص شدند.

بر پایه این خبر محمد جواد محمدی نوری دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با اکثریت آراء به عنوان رئیس ستاد انتخابات پنجمین دوره شهر و  روستا و فتحی‌زاده دبیرکل حزب 72 تن ایران اسلامی نیز به عنوان قائم مقام ستاد انتخابات شوراها تعیین شدند.

در این جلسه همچنین پس از بحث و بررسی درمورد تعیین مسئولان جبهه در حوزه ریاست جمهوری نیز قدیری ابیانه دبیرکل انجمن فارغ‌التحصیلان ایتالیا، رئیس ستاد انتخابات ریاست جمهوری جبهه رفاه انتخاب و علی کیهانیان دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی نیز به عنوان قائم‌مقام این ستاد تعیین شدند.

۹۵/۱۱/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">