پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۳۲ ب.ظ

۰

کارشناس ارشد مسائل استراتژیک گفت: فتنه گران ملی نیستند که برخی از آشتی ملی حرف می‌زنند، آن‌ها یک عده خائن هستند که اگر حکم آن‌ها بخواهد اجرا شود قطعا حصر نیست و خیلی سنگین‌تر از این حرف هاست

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن قدیری ابیانه در گفت و گو با خبرنگار" بوتیا نیوز " در رابطه با بحث آشتی ملی که اخیرا زا سوی برخی افراد جهت رفع حصر سران فتنه مطرح می شود، گفت: وزارت خارجه دولت ترامپ طی بیانیه ای خواستار آزادی سران فتنه شد و این خود کافی است تا بدانیم که فتنه گران از عوامل چه کسانی هستند.

👈درخواست وزارت خارجه دولت ترامپ برای آزادی سران فتنه عمال دشمن در کشور را رسوا می کند

کارشناس ارشد مسائل استراتژیک در ادامه بیان کرد: ترامپ کسی است که می گوید مسلمانان را به آمریکا راه ندهید، آن وقت دلش برای موسوی و کروبی سوخته است؟ ترامپ از جنایات اسرائیل علیه لبنان و فلسطین و از جنایات عربستان بر علیه یمنی ها حمایت می کند و همین حمایت ها نشان می دهد که سران فتنه هم عامل دشمن هستند.

قدیری ابیانه ادامه داد: فتنه گران ملی نیستند که برخی از آشتی ملی حرف می زنند، ملت ایران با هم دوستند و هوای هم را دارند و این را در 22 بهمن نشان دادند در حالی که سران فتنه یک عده خائن هستند که اگر حکم آن ها بخواهد اجرا شود قطعا حصر نیست و خیلی سنگین تر از این حرف هاست.

👈نظام اگر بخواهد حکم سران فتنه را اجرا کند قطعا حکم آن ها اعدام خواهد بود

وی تصریح کرد: بحث آزادی سران فتنه صحیح نیست چرا که این ها به ملت ایران خیانت کردند و برخی از این ها برای تحریم ها به دشمن گرا دادند، محمد رضا خاتمی برادر سید محمد خاتمی که یکی از سران فتنه بود در ملاقات با سفیر اروپایی خواستار تشدید تحریم های ایران در سال 86 شده بود که در آن زمان تنها دو سال از ریاست جمهوری احمدی نژاد گذشته بود.

وی خاطر نشان کرد: مایکل لدین که طراح و تئوریسن انقلاب های رنگین است به موسوی نامه می نویسد که ما چگونه می توانیم از شما حمایت کنیم آن کارهایی را که باید بکنیم و آن کارهایی که نباید بکنیم را در حمایت از شما بگویید.

قدیری ابیانه ادامه داد: جوابی که از طرف جنبش سبز برای مایکل لدین فرستاده می شود این است که شما حمایت های خود را از ما علنی نکنید و تحریم ها را تشدید کنید و جالب تر اینکه مهدی هاشمی به دنبال این بود که تحریم های ایران را تشدید کنند.

وی تحریم های حال حاضر کشور را نتیجه تلاش برخی از این ضد انقلاب ها دانست و عنوان کرد: هدف این افراد این بود که به معیشت مردم ضربه بزنند تا مردم در سختی قرار بگیرند تا آن ها عامل تحریم ها را اصولگرایان معرفی کنند و بگویند برای نجات از مشکلات پیش رو باید به ما رای دهید.

کارشناس ارشد مسائل استراتژیک افزود: فتنه88 شکست خورد اما این ترفند آن ها موفق شد و آن ها آب را گل آلود و به زندگی مردم فشار آوردند و با حمایت رادیوهای بیگانه ، تبلیغات و کمک های مالی و غیر مالی سعی کردند مقصر تحریم ها را دولت سابق و اصولگراها معرفی کنند.

قدیری ابیانه بیان کرد: برخی از افرادی که در حال حاضر در راس امور قرار دارند با شعار رفع تحریم ها روی کارآمدند ولی نه تنها تحریمی رفع نشد بلکه تعداد تحریم ها بیشتر از قبل شد.

👈آشتی ملی با فتنه گران همانند آشتی کردن با گروهک ریگی و منافقین است.

وی بحث آشتی ملی را غیر منطقی عنوان کرد و گفت: مردم با کسی قهر نیستند که بخواهند آشتی کنند، مطرح کردن آشتی ملی با فتنه گران مانند این می ماند که بگوئیم با گروهک ریگی و منافقین آشتی کنیم چرا که ضربه ای که فتنه گران به کشور زدند کمتر از منافقین نبوده است.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا بیان کرد: این فتنه گران هستند که باید با ملت آشتی کنند و بگویند که ما خطا کردیم که می خواستیم رای مردم را پایمال کنیم، ما دروغ گفتیم و خطا کردیم که به بیگانه متوسل شدیم.

قدیری ابیانه تصریح کرد: فتنه گران هرگز عذر خواهی نمی کنند و این ها می خواهند تحت شعار آشتی ملی دوباره پست بگیرند در حالی که زمانی شعار خروج از حاکمیت سر می دادند و بر علیه نظام تهدید می کردند و لذا تنها راهکار مقابله با این ها اخراج از حاکمیت است.

وی در ادامه اظهار کرد: فتنه گران دل شیفته پست و مقام هستند و صحبت از آشتی ملی می کنند تا بیایند پستی بگیرند و رئیس جمهور و وزیر و وکیل شوند و زیرآب نظام را بزنند در حالی که چیزی از دشمنی این ها کم نشده است .

این کارشناس ارشد مسائل استراتژیک در پایان تاکید کرد: اگر راست می گویند خاتمی بیاید از مردم عذر خواهی کند و بگوید من دروغ گفتم و خیانت کردم و اظهار پشیمانی کند هر چند اگر این کار را هم بکنند چیزی از جرم آن ها کم نمی شود و باید محاکمه شوند ولی اینگونه حداقل اظهار ندامت کرده اند.

۹۵/۱۱/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">