پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۰۵ ق.ظ

۰

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا، رهبری را ستون انقلاب اسلامی خواند و گفت:رژیم صهیونیستی به دنبال تخریب مقام معظم رهبری است.

محمدحسن قدیری‌ابیانه، کارشناس مسائل سیاسی و امور بین الملل در گفت‌وگو با خبرنگار بین الملل خاورستان اظهار کرد: رژیم صهیونیست همواره به دنبال تخریب رهبر معظم انقلاب جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری، ستون و اساس انقلاب اسلامی هستند، عنوان کرد: ملت ایران باید آماده باشند زیرا که عوامل داخلی و خارجی رژیم صهیونیستی در پی تضعیف این ستون اصلی هستند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به اظهارات وزیر رژیم صیونیستی، اضافه کرد: مقایسه ایران با کره شمالی مقایسه ای بی‌جایی‌ست زیرا نتوانستند رهبر معظم انقلاب را فریب دهند و به قول مقامات غربی، رهبری از نقشه دشمنان مطلع هستند و هموار توطئه های دشمنان را نقش بر آب می سازند.

وی با اشاره به اظهارات سید حسن نصرالله مبنی بر اینکه هر هدفی داخل فلسطین اشغالی می تواند رژیم اسرائیل را به خاک سیاه بنشاند، اظهار کرد: با توجه به دفاع تمام قد حزب الله لبنان از نیروهای مقاومت، صهیونیست ها چاره ای جز ترک فلسطین و بازگشت به کشورهای خود ندارند.

قدیری ابیانه همچنین با اشاره به بخشی از ادعاهای وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه ایران می کوشد سوریه را مبدل به پایگاه خود کند و جمهوری اسلامی را گسترش دهد، اضافه کرد: دشمنان همواره به دنبال فرافکنی هستند زیرا ایران نسبت به هیچ یک از کشورها، ادعای ارضی ندارد.

وی عنوان کرد: حمایت از سوریه زمینه شکست آمریکا و عربستان سعودی را فراهم می آورد و طرفداری ایران و حزب‌الله لبنان از سوریه، تعادل غربی ها و هم پیمانانشان را به هم زده و آنها را به سمت شکست سوق می دهد.


کارشناس مسائل سیاسی و امور بین الملل با بیان اینکه ترکیه به دنبال احیای حکومت عثمانی است، خاطرنشان کرد: ایران به دنبال وحدت مسلمانان است در حالی که ترکیه همواره به دنبال قومیت گرایی ست و این امر تمامیت ارضی ترکیه را نیز به خطر می اندازد.

۹۵/۱۲/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">